خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در تذکر شفاهی:

از اقدامات نیروی انتظامی برای بر خورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی تشکر می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۳۴

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت:از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی تقدیر و تشکر کرده و از آن حمایت می کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: عفاف و حجاب در جامعه اسلامی یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز و دین مدار ما می باشد.

وی افزود: حجاب یک حکم الهی و شرعی و یک الزام قانونی در جامعه ما است. دشمن که در مصاف انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف جز شکست و زبونی چیزی به دست نیاورده است، می خواهد در جنگ اقتصادی و در جنگ نرم و فرهنگی به اهداف شوم خود نائل آید، غافل از آنکه با حضور رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و مردم بیدار و مومن و بصیر و همیشه در صحنه کشورمان در این حوزه نیز، تیرشان به سنگ خواهد خورد، از مردم عزیز خاصه از خواهران و بانوان با کرامت کشورمان انتظار داریم در این عرصه نیز دشمن را مایوس نماید.

میرتاج الدینی تصریح کرد: خواهر مسلمانم، خواهر هموطنم؛ حفظ و رعایت عفاف و حجاب به صلاح خود، خانواده و جامعه مان است، امروز در جامعه ما ، قانون حجاب حتی مورد احترام اقلیت های مذهبی هم می باشد. ما در این عرصه از اقدامات نیروی انتظامی برای برخورد با کشف حجاب و مظاهر بی حجابی در کنار همه اقدامات نیروی انتظامی از جمله مقابله با سارقان و مفسدان و برقراری امنیت در کشور تقدیر و تشکر کرده و از نیروی انتظامی حمایت می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز