خبرگزاری کار ایران

تاج گردون در گچساران:

رفسنجانی معتمدترین فرد به امام بود/ از تغییر موضع منتقدان هاشمی حیرت کردم

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۵۰۹

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی با حضور غلامرضا تاجگردون و نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم در بیت العباس گچساران برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در این مراسم گفت: امیدوارم همه عاشقان دین، انقلاب و ایران همچون این عزیز سفر کرده عاقبت به خیر شویم.

تاج گردون با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی به فرموده رهبر انقلاب کسی بودند که امام (ره) تا وقتی که در قید حیات بودند به ایشان تمام و کمال اعتماد داشتند، اظهار داشت: مرحوم رفسنجانی معتمدترین فرد به امام راحل بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی متعلق به انقلاب است و در یک کلام ایشان نشان دادند بزرگی به بالا نشینی نبوده بلکه بزرگی به شخصیت است که باید گفت آیت الله هاشمی انسان بزرگی از سلسله تبار روحانیت است.

تاج گردون با بیان اینکه آیت الله هاشمی نشان دادند می‌توان بزرگ از دنیا رفت، خاطرنشان کرد:  هاشمی معتقد بود که انقلاب بدون هاشمی و بهشتی می‌تواند ادامه داشته باشد اما بدون مردم هرگز تداوم نخواهد داشت و اگر مردم نخواهند نمی‌توان این انقلاب و نظام را ادامه داد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: بدانیم آن چیزی که مایه تداوم سیاسی همه سیاسیون خواهد بود حضور و نقش مردم است.

تاج گردون در ادامه اظهارات خود بیان داشت: عشق به رهبر عشق به آرمان است نه در تظاهر که به نام رهبری و انقلاب مطالبات شخصی را دنبال کرد.

وی افزود: آیت الله هاشمی هزار تهمت و حرف شنید اما هیچگاه از آرمان‌ها کوتاه نیامد و در مراسم تشییع جنازه وی میلیون‌ها نفر از عاشقان وی آمدند تا تابوت وی را وحدت جامعه کنند و کاش این وحدت یک وحدت کامل باشد و آنهایی که در این ایام در مرگ آن مرحوم اظهاراتی مخالف آنچه که در زمان حیات وی می‌گفتند را بیان می‌کردند کلام شان از قلبشان بوده باشد که اگر اینچنین باشد آیت الله هاشمی کار خود را تمام کرده است.

تاج گردون با انتقاد از کسانی که در استان طی این چند روز در لفافه سخنان قلبی و کینه ورزانه خود را در مورد هاشمی بیان می‌دارند، اظهار داشت: درس بگیرید تا مثل هاشمی عاقبت به خیر شوید.

وی افزود: از این تغییر موضع منتقدان هاشمی حیرت کردم و تا صبح خوابم نبرد وقتی دیدم کسانی که تا ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می‌کردند شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف‌های دیگری می‌زدند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هاشمی می‌دانست اگر از مردم جدا شوند عاقبت به خیر نمی‌شود و قبلاً نیز گفته بود از مرگ نمی‌ترسم بلکه از عاقبت می‌ترسم.

وی در پایان گفت: از خدا می‌خواهم روح بزرگ و بلند این مرد بزرگ نزد روح امام (ره) در آن دنیا آرام باشد و از خدا می‌خواهم آنچه که هاشمی‌ها و خامنه‌ای‌ها برای این مردم آرزو دارند خداوند نصیب این ملت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز