خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی؛

مصوبه مجمع تشخیص در موضوع واردات خودرو دست دوم دل همه را به درد آورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۶۹۸

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: اوضاع خودرو نابسامان است چرا برای یکه تازی خودروسازها کاری نمی کنید؟

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امیر مومنان علی (ع) در تذکری به رئیس جمهور، گفت: درباره نیروهای خدماتی آموزش و پرورش که از نظر دریافتی ضعیف ترین قشر هستند عنایت ویژه ای کنیم.

وی با اشاره به اجرای نادرست قانون رتبه بندی معلمان، گفت: اجرای رتبه بندی می توانست یک نقطه افتخار باشد، با اجرای غلط این قانون دل معلمان را خون کردیم. همکاران یک تدبیری کنند و اجرای آن اصلاح شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، مطرح کرد: تذکر من به وزیر جهاد در موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی است، این قانون انعطاف ناپذیر است، آقای وزیر شما قول دادید در موضوع اصلاح این قانون تدبیر کنید. امروز یک باغدار که باغی را از قدیم داشته است را به دلیل نقض قانون به دادگستری معرفی می کنند و این مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کند. در موضوع انتقال آب همراهی نمی شود لطفا این قانون را سریعا اصلاح کنید.

نقدعلی با اشاره به دور زدن قانون تسهیل صدور مجوزها از سوی کانون وکلا، تاکید کرد: همکاران؛ ما قانون تسهیل صدور مجوزها را برای کانون وکلا و سردفتران تصویب کردیم، استفساریه هم دادیم، متاسفانه هنوز این قانون دور می خورد و قانون وکلا آئین نامه را مقابل قانون قرار داده است و این قانون را بی خاصیت کرده اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در ادامه افزود: از رئیس قوه می خواهم اگر لایحه ای لازم است در این موضوع بفرستند، از سردار رادان نیروی انتظامی و بسیج تشکر می کنم، از آنجا که مقام معظم رهبری موضوع کشف حجاب را حرام شرعی و حرام سیاسی خواندند سردار رادان امر رهبری را اجرایی کردند و تذکر پیامکی ارسال می کنند، این کار شایسته ای است.

وی در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح  کرد: یارانه بسیاری از هیات امناهای مساجد و کسانی که جمع آوری ائانات را برعهده دارند به دلیل گردش مالی، قطع شده است. هنوز تدبیر لازم در این موضوع صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات و فولاد و ... بر زمین مانده است، بیان کرد: وضعیت بازنشستگان مخابرات هنوز تعیین نشده است. وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات چرا اقدامی نمی کند؟

نقدعلی با بیان اینکه مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص حذف مصوبه مجلس در موضوع واردات خودروی دست دوم دل همه را به درد آورد، تصریح کرد: اوضاع خودرو نابسامان است، چرا برای یکه تازی خودروسازها کاری نمی کنید تا حساب کار دستشان بیاید، با توجه به تورم و مشکلات معیشتی مردم نگران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز