خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با ایلنا:

باید در داخل مصالح ملی را بر همه چیز ترجیح دهیم/ با افزایش رضایت مردم، مشارکت آنان هم بیشتر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۷۵۹

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درحالی که دشمنان ما و قدرت‌های جهانی علیه ما منجسم شده‌اند، ما در داخل باید مصالح ملی را بر همه چیز ترجیح دهیم.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که باتوجه به اتفاقات سال گذشته دولت و سایر مسئولان چگونه باید اقدام کنند تا در داخل به یک وحدت و انسجام داخلی برسیم، گفت: مساله بودجه برای سال آینده بسیار برای دولت مهم است و سعی کرده واقع‌گرایانه و پاسخگوی چالش‌ها باشد. از سوی دیگر هم برنامه بسیار مهم است که یک نگاه ۵ ساله دارد و اگر این ۲ را ما خوب تدوین، تصویب و اجرا کنیم، قطعا شرایط‌مان در امسال و ۵ آینده بسیار مطلوب‌تر خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که کشور ما دارای ظرفیت‌های بالا است، عنوان کرد: ما در کشور  منابع و ذخایر خوبی داریم همچنین از موقعیت بسیار خوبی برخوردار هستیم. هم در سیاست خارجی می‌توانیم دیپلماسی خودمان را فعال کنیم و هم در داخل از ظرفیت‌های گوناگون استفاده کنیم، اقدماتی خوبی هم در حال انجام است. 

وی درباره حضور و مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: قطعا اگر رضایت مردم افزایش پیدا کند مشارکت آنان هم بیشتر خواهد شد. ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کردیم علیرغم تبلیغات منفی فراوانی که وجود داشت در همه شهرها حضور مردم گسترده‌تر بود و آنان احساس مسئولیت کردند که این کارشان باعث می‌شود مسئولیت مدیران جامعه مضاعف شود که باید خدمت بیشتری داشته باشند. 

حسینی درباره این‌که صاحبان تریبون چگونه می‌توانند در حفظ وحدت و انسجام کمک کنند، اظهار داشت: همان تعبیری که حضرت آقا داشتند، اختلاف‌افکنی برای کشور مضر است. بله، صاحبان تریبون نظرات و بحث‌‌هایی دارند که باید در جلسات کارشناسی بیان کنند اما تخریب و تخطئه یکدیگر درست نیست، درحالی که دشمنان ما و قدرت‌های جهانی علیه ما منجسم شده‌اند، ما در داخل باید مصالح ملی را بر همه چیز ترجیح دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز