خبرگزاری کار ایران

رضایی در نطق میان دستور:

رئیس‌جمهور در فرماندهی اقتصادی دولت تجدیدنظر کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۵۳

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم گفت: به رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم که حتما در فرماندهی اقتصادی دولت تجدید نظر کند،فرماندهی فعلی در آزمون ارز ۱۴۰۱ مردود شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رضایی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: بر ارواح طیبه شهدا بالخص شهدای راه امنیت در سال ۱۴۰۱ درود می فرستم. از مقاومت شجاعانه ملت با بصیرت و بزرگ ایران اسلامی در جنگ کم نظیر فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی، امنیتی و سیاسی دشمن تشکر می‌کنم و در برابر این ملت بزرگ سر تعظیم فرود می آورم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم تصریح کرد: توافق اخیر با عربستان را به فال نیک می‌گیریم، ان‌شاءالله آغازی برای پایان دخالت های عربستان در امور داخلی کشورهای منطقه و حمایت سعودی ها از جریانات تکفیری و تروریستی در منطقه و قتل عام بی گناهان در یمن و سایر نقاط باشد.

وی افزود: از ملت بزرگ ایران بابت کوچکتر شدن سفره آنها در امسال علی رغم وعده هایی که برای رونق و رفاه آنها داده شده بود، عذر خواهی می‌کنم. منهای یک اقلیت پر اشتها اکثریت ملت ایران در یک سال اخیر فقیر تر شده و قدرت خرید آنها کاهش پیدا کرده و امید آنها برای خانه دار شدن و خرید خودرو کم رنگ تر شده است. لذا از دولتمردان می‌خواهم تا دیر نشده فکری به حال مایحتاج مردم در شب عید و در ماه مبارک رمضان و کالاهای اساسی آنها کند تا وضعیت مردم از این بدتر نشود.

رضایی تصریح کرد: بی ثباتی های ارزی و اقتصادی از یک سو حاصل توطئه خارجی و آمریکایی و فشار اقتصادی دشمن و از سوی دیگر حاصل بی عملی و ناکارآمدی مدیریت اقتصادی دولت است. به رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم که حتما در فرماندهی اقتصادی دولت تجدید نظر کند، فرماندهی فعلی در آزمون ارز ۱۴۰۱ مردود شد. قرار نبود که کارگزاران ناکارامد دولت روحانی بروند و یک مشت نور چشمی کارنابلد جای آنها بگیرند و همان خط ناکارآمدی را دنبال کنند . رو در بایستی را کنار بگذارید برای ماه وزارت و صدارت این و آن اصالت ندارد بلکه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی موضوعیت دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از رئیس جمهور و وزرای جهاد، آموزش و پروش، بهداشت و میراث فرهنگی به خاطر پذیرش دعوت بنده و سفر به دشتستان بزرگ تشکر می‌کنم. انتظار می رود قول ها، وعده ها و مصوبات عملیاتی و اجرایی شده و به سرنوشت سفر اول مبتلا نشوند.

رضایی عنوان کرد: در ماجرای مسمومیت دانش آموزان اگر چه سرمنشا اصلی آن به دسیسه دشمن بر می گردد اما با توجه به سابقه پر اشتباه وزیر کشور در اغتشاشات، او فرد مناسبی برای مدیریت این مسئله نیست، تا دیر نشده تدبیر کنید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم با بیان اینکه محدودیت های صادرات خرما موجب نگرانی کشاورزان و فعالان این حوزه شده است افزود: حالا که از کار کشاورزی مانع زدایی  نمی کنید، چرا مانع زایی می‌کنید؟ این چه مدیریت و تصمیم غیر کارشناسی است! دشمن همین جاست.  همین مدیرانی که با تصمیم‌های غیر کارشناسی کشاورز مظلوم را به خاک سیاه می نشانند، این چه ربطی به خارج دارد؟ علی رغم بارش های خوب در سال جاری همچنان نگران بی آبی استان بوشهر ودشتستان در سال آینده هستیم و متاسفانه  شرکت آبفای کشور به تعهدات خود عمل نکرده است تا دیر نشده کاری کنید.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: متاسفانه فساد در استان بوشهر بی داد می‌کند و علی رغم تذکر از پشت همین تریبون کاری صورت نگرفته است.  چرا علی رغم هشدار صریح سازمان بازرسی در خصوص فساد بزرگ پتروشیمی مهر با غارت ثروت ملت ایران توسط بیگانگان کاری صورت نگرفته است. جوانان ما نسبت به آزمون های پر شائبه و پر مسئله در شرکتهای حوزه پارس جنوبی و رانت و تبعیض آن اعتراض دارند و انتظار دارند که صدای اعتراض آنها شنیده شود. از خداوند بزرگ سالی پر از برکت و سربلندی و خبرهای خوب برای همه شما و ملت بزرگ ایران خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز