خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکر آیین‌نامه‌ای مطرح شد؛

رضایی: دلالی برای اخذ رأی در شأن دولت رئیسی و مجلس انقلابی نیست/ نیکزاد: غیر از وزاری پیشنهادی و یک نفر همراه کسی را به مجلس راه ندادیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۱۵

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دلالی برای اخذ رأی اعتماد بیان کرد: این کارها به دولت آقای روحانی می‌خورد و در شأن دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی نیست که برخی دلالی رأی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رضایی در صحن علنی مجلس در تذکر آیین نامه داخلی مجلس، ضمن اشاره به افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر، اظهار کرد: تذکر من درباره ماده ۲۲،۲۰۲،۲۰۴ آیین نامه داخلی مجلس است. شاهد بودیم که افرادی صحبت کردند که مخالف نبودند بلکه موافق بودند و تمجید می‌کردند و این موضوع موجب ایجاد شائبه می‌شود و در شأن مجلس انقلابی نیست و از شأن نمایندگان به دور است.

وی با بیان اینکه این روزها به آیین نامه داخلی مجلس پایبند نبودیم، افزود: وقت مجلس، بیت‌المال است و برای تمام مردم است. گزارش کمیسیون‌ها باید مربوط به سوابق و برنامه‌ها باشد اما متاسفانه برخی از سخنگوها تحلیل شخصی ارائه می‌دهند.

رضایی با اشاره به دلالی برای اخذ رأی اعتماد نیز بیان کرد: این کارها به دولت آقای روحانی می‌خورد و در شأن دولت آقای رئیسی و مجلس انقلابی نیست که برخی دلالی رأی کنند.

علی نیکزاد نیز در پاسخ به تذکر رضایی گفت: دوستان نظر شخصی را اعلام نمی‌کنند. غیر از وزاری پیشنهادی و یک نفر همراه کسی را به مجلس راه نداده‌ایم. حالا از بیرون کسی می‌خواهد رایزنی کند به خودش مربوط است. مجلس در این خصوص بسیار خوب عمل کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز