خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت:

۴۰سال است در حق بعضی از کارگران ظلم شده است/ بانک‌ها پدر ملت ایران را درآوردند/ درمیان مردم زندگی کنید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۰۳۶

نماینده مردم ساری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: جناب آقای رئیسی ما به شما اعتقاد داریم اما نقد هم داریم؛ برنامه باید کمی باشد، به خاطر اینکه شش ماه بعد مردم از ما می‌پرسند چه شد؟حضرت آیت الله رئیسی ما به شما اعتقاد داریم اما نقد داریم چرا که باید پاسخگوی ۸۴ نفر میلیون این مملکت باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی در مخالفت با کلیات برنامه پیشنهادی دولت گفت:  جناب آیت‌الله رئیسی من یک کارگر روستازاده هستم، مخالفت من با برنامه‌های حضرت عالی  از باب اینکه ما مخالف برنامه‌های شما هستیم، نیست. ما در دوره انتخابات ارادت خودمان را به شما و تفکر جنابعالی اثبات کردیم اما از وضعیت حال امروز مردم ایران، مردمی که تورم بالای ۴۵ درصدی را تحمل می‌کنند نگران هستیم.

نماینده مردم ساری ادامه داد:  حضرت آیت الله رئیسی چه زمانی می‌خواهید تورم افسارگسیخته مملکت را مهار کنید؟ آیا بحث مدیریت کرونا را به قضا و قدر مانند دولت آقای روحانی می‌سپارید یا به صورت‌ علمی و پژوهشی کار می‌کنید؟ در بحث عدالت مزدی و بحث علمی نظام اداری بحث نشده است.

وی گفت:باید برای عدالت مزدی و عدالت اقتصادی برنامه درستی ارائه شود. شما بر اساس چه برنامه‌ای باید کار را پیش ببرید غیر از اینکه باید عالمان اقتصاد را دعوت به همکاری کنید؟

این نماینده مجلس افزود:  کاهش نرخ اشتغال و عدم سرمایه‌گذاری بحث ‌های مهمی است که اعلام نگردید، این موضوع قرار است چگونه پیگیری شود؟

وی تاکید کرد:  ما در  مجلس سوگند یاد کردیم که باید با فرمانده اقتصاد ملی به صورت روزمره در ارتباط باشیم.

نماینده مردم ساری ادامه داد: کاهش ضریب جینی اتفاق افتاده است، امروز مردم سفره‌شان کوچک شده است.  اقتصاد روستا با چه مدلی قرار  است اداره شود. 

وی ادامه داد: زندگی روستایی یعنی فرهنگ اقتصاد مقاومتی اما امروز  روستایی نیست، برای بحث مدیریت شهری با رویکرد اقتصاد پویا و مردم محور برنامه ارائه نشده است.

بابایی کارنامه خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای رئیسی بانک‌ها پدر ملت ایران را درآوردند! مدیران ارشد بانک مرکزی که منابع گرفتند با بانک‌های خصوصی کاخ‌های سر به فلک کشیده ساختند و روستاهای تهران را داغان کردند.

 وی ادامه داد: آقای رئیسی به شما مبارزه با مافیای فولاد، مافیای دارو و مافیای خودرو تاکید می‌کنم.  مافیای واردات برنج در برابر کشاورزان برنج کار را ببنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:  صندوق‌های  بازنشستگی تبدیل به حیاط خلوت بعضی‌ها شده است، بعضی از مدیران ۵۰ میلیون حقوق می‌گیرند. ما به شما ایمان و ارادت داریم اما باید محکم در مقابل ظلم ۴۰ ساله که در حق  بعضی از کارگران شده است بایستید.

وی افزود: جناب آقای رئیسی ما به شما اعتقاد داریم اما نقد هم داریم؛ برنامه باید کمی باشد،  به خاطر اینکه شش ماه بعد مردم از ما می‌پرسند چه شد؟حضرت آیت الله رئیسی ما به شما  اعتقاد داریم اما نقد داریم چرا که باید پاسخگوی ۸۴ نفر میلیون این مملکت باشیم. از شما خواهش می‌کنم با این مردم زندگی کنید که برای تهیه نان و پنیر و حداقل صبحانه پول ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز