خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

فرمانداران با اقدامات جهادی، تحول‌آفرین باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۳۹

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فرمانداران با اقدامات جهادی و شبانه روزی و به کارگیری همه ظرفیت‌های شهرستان‌ها، در راستای ماموریت های کلان دولت، منشا تحول باشند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا غلامرضا در دوره آموزشی مدیریت راهبردی شهرستان که با حضور فرمانداران در محل وزارت کشور برگزار شد، افزود: همه ما به عنوان کارگزاران اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رسالت خدمت گزاری به مردم عزیز کشور را داریم.

وی با بیان اینکه فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی حاکمیت در سطوح شهرستانی در جایگاه محوری در عرصه خدمت گزاری به مردم قرار دارند؛ اظهار کرد: فرماندار بایستی به لحاظ ذهنی و روانی متوجه جایگاه خطیر و حساس خود به عنوان پیشران اصلی تحقق ماموریت‌های کلان دولت در شهرستان باشد و به سهم خود به اجرای هر چه قوی‌تر برنامه های دولت کمک کند.

معاون سیاسی وزیر کشور درباره جایگاه فرمانداران یادآور شد: این جایگاه در سه سطح پدرانه، مسئولانه و فرماندهی قابل تعریف است و فرماندار خوب باید واجد هر سه این شاخص ها باشد.

غلامرضا اضافه کرد: تعامل و ارتباط نزدیک فرمانداران با مردم و جلب مشارکت عمومی برای توسعه و آبادانی شهر باید به صورت جدی در سراسر کشور دنبال شود.

وی مردم گرایی را مهم ترین خصیصه فرماندار توصیف کرد و گفت: توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه اخیر همواره به خاطر حضور انقلابی مردم بود و تجلی این امر را در ۲۲ بهمن امسال با رشد بیش از ۳۰ درصدی مشارکت مردم شاهد بودیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه مردم با احساس مسئولیت به میدان آمدند؛ افزود: اراده همه ما به عنوان کارگزاران نظام که در مسیر الهی و حق طلبانه است، باید قوی‌تر و مستحکم‌تر از دشمنان سرسخت انقلاب باشد.

تبیین حوزه مسئولیت فرمانداران محور دیگر صحبت های غلامرضا بود که تاکید کرد: آگاهی نسبت به مسائل عمومی استان، احصا نیازها و مشکلات شهرستان، تشخیص صحیح و هدفمند نیازهای اصلی و فرعی شهرستان؛ از جمله وظایف فرمانداران است که انتظار می رود با به کارگیری همه ظرفیت های شهرستانی وارد عمل شوند.

هدف گذاری کارهای بزرگ و ماندگار در سطح شهرستان، خواسته دیگر معاون وزیر کشور از فرمانداران بود و گفت: انجام کارهای روزمره و عادی هنر نیست بلکه باید جلوه های تحول مورد انتظار مردم با اقدامات جهادی و شبانه روزی فرمانداران در سطح شهرستان تحقق عملی یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز