خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح گازرسانی در مناطق محروم شهرستان آوج

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۰۹۴

فرماندار آوج گفت: ۹۰ درصد عملیات گازرسانی به این شهرستان با وجود تنگناهای مالی و با هدف رشد و آبادانی نقاط محروم در دولت تدبیر و امید اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نصرت الله علیرضایی با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از گاز برخوردار هستند.

فرماندار آوج افزود: از ۱۰۰ روستای موجود در این شهرستان، ۹۷ روستا دارای گاز هستند و عملیات گازرسانی به یک روستای دیگر بنام بی آب با صرف اعتبار هشت میلیارد ریال از روز گذشته به طور رسمی آغاز شد و امیدواریم این طرح به طول ۱۲ کیلومتر خط انتقال تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تنها ۲ روستای میلاق و کاروانسرا در این شهرستان دارای گاز نیستند که روستای نخست با حدود ۲۰ خانوار به دلیل فاصله بیش از ۱۰ کیلومتری از خط لوله انتقال و لزوم عبور خط لوله از بستر رودخانه هنوز گازدار نشده و روستای بعدی نیز به نام کاروانسرا دارای جمعیت بسیار محدودی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه با توسعه خدمات در نقاط روستایی باید برای تثبیت جمعیت این مناطق تلاش کنیم، یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان آوج از برق برخوردار هستند.

وی افزود: ظرفیت های تولیدی بالایی در روستاهای آوج وجود دارد که تلاش داریم با فعال سازی آنها در زمینه اشتغالزایی جوانان روستایی و تقویت معیشت روستاییان گام برداریم.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز