خبرگزاری کار ایران

امیر محمودی:

ارتش در تمامی بلایای طبیعی در تمام کشور برای امدادرسانی پیشقدم بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۹۰۴

رئیس ستاد بحران ارتش درباره اقدامات این در کمک رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور برای امدادرسانی پیشقدم بوده است.

به گزارش ایلنا، امیر محمد محمودی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و با ندای رهبر معظم انقلاب به خیابان‌ها آمدند و خواب دشمنان نظام را باطل کردند، گفت: هیچ چیزی نمی تواند مانع حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن و ابراز انزجار آن‌ها از دشمن شود.

وی افزود: مردم بصیر، هوشیار و آگاه در جشن چهل و چهار سالگی انقلاب حماسه‌ای بی نظیر آفریدند که دنیا انگشت حیرت به دهان گرفت، در واقع چنان سیلی به استکبار زدند که تا ابد آن را فراموش نخواهد کرد.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به حضور پرشور نیروهای مسلح، خانواده های کارکنان و مردم  ولایت مدار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام زدند و در کنار انقلاب ایستاده‌اند؛ استقلال، امنیت و سایر مولفه‌های قدرت ما وابسته به پشتیبانی مردم است.

محمودی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان در خصوص ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم بیان داشت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز اقتدار ملت ایران و یاس و نومیدی دشمنان است و مردم ما ولایی و همیشه در صحنه هستند و امسال پرشور تر از همیشه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن شرکت کردند.

وی درباره اقدامات ارتش در کمک رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور برای امدادرسانی پیشقدم بوده است.

معاون اجرایی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی قهرمان بلافاصله قبل از ستاد مدیریت بحران در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده است و قرارگاه شمال غرب ارتش در آماده باش کامل قرار گرفت و با تمام نیرو‌ها و کادر بهداشت و درمان به یاری مردم در مناطق زلزله زده شتافتند.

رئیس ستاد بحران ارتش تاکید کرد: ارتش در مناطق زلزله زده بیمارستان صحرایی دایر کرده و کاروان آمبولانس‌ها را به مناطق زلزله زده اعزام و با امکانات خود مبادرت به پخت غذا و نان و توزیع آن بین مردم عزیزمان در مناطق زلزله زده کرده است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه امداد و نجات امام زمان(عج) برای کمک و یاری به مردم آسیب‌دیده خوی اظهار کرد: فعالیت‌های این قرارگاه شامل اسکان موقت مردم، تامین غذای گرم و آب آشامیدنی، طبخ نان، آواربرداری و همچنین احداث بیمارستان صحرایی است که بحمدالله با تمام توان در حال امدادرسانی هستند.

رئیس ستاد بحران ارتش گفت: تا رفع تمامی مشکلات نیز با همدلی و همیاری در کنار مردم خواهیم ماند و از هیچ کوششی برای کاهش آلام مردم عزیز خوی و مناطق زلزله زده دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز