خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زلزله‌زدگان خوی/ تا پایان ماموریت در کنار مردم زلزله‌زده هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۲۰

امیر شرفی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش با تمام امکانات در مناطق زلزله‌زده خوی حضور دارد، گفت: نزاجا در مناطق زلزله زده بیمارستان صحرایی دایر کرده است.

 به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش درباره اقدامات این نیرو در کمک به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در تمامی بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور جهت امدادرسانی پیشقدم بوده است.

 

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نزاجا بلافاصله قبل از ستاد مدیریت بحران در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده است و قرارگاه شمال غرب ارتش در آماده باش کامل قرار گرفت و با تمام نیرو‌ها و کادر بهداشت و درمان به یاری مردم در مناطق زلزله زده شتافتند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: نیروی زمینی ارتش در مناطق زلزله زده بیمارستان صحرایی دایر کرده و کاروان آمبولانس‌ها را به مناطق زلزله زده اعزام و با امکانات خود مبادرت به پخت غذا و نان و توزیع آن بین مردم عزیزمان در مناطق زلزله زده کرده است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون قرارگاه شمال غرب، تیپ ۳۲۱ مرند، ۲۶۴ سلماس، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی، تیپ ۴۱ متحرک هجومی و گردان‌های بهداری نیروی زمینی ارتش در منطقه حضور فعال دارند.

امیر سرتیپ شرفی با بیان اینکه ارتش تا پایان ماموریت در کنار مردم زلزله زده می‌ماند، یادآور شد: کادر درمانی نیروی زمینی ارتش در مناطق زلزله زده حضور فعال دارند و قرارگاه شمال غرب با تشکیل ستادی به مردم عزیزمان خدمت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان، ولی‌نعمت ما هستند و با تمام توان و امکانات به آن‌ها در مناطق زلزله زده خدمت می‌کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز