خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

شبهه افکنی و ایجاد تفرقه از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۱۳

حجت الاسلام و المسلمین صالحی نسب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف شوم و خبیثانه خود دست به اقدامات زیادی از جمله شبهه‌افکنی، ایجاد تفرقه، گسست اجتماعی، تقابل مردم با مسوولان نظام، افزایش کینه و نفرت و در نهایت ایجاد هرج و مرج زده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی صالحی نسب، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در آیین سومین جشنواره تمرکزی طرح‍های لبیک یا امام خامنه ای(مدظله العالی) حوزه نیروی انسانی که در تهران و همزمان به صورت وبیناری در سطح قرارگاه‌های ستاد نزاجا برگزار شد، با اشاره به نظریه‍های مطرح شده در خصوص آینده جهان، گفت: آینده بشریت و فرجام تاریخ، همواره مورد دقت‌نظر متفکران و اندیشمندان الهی و غیرالهی بوده است، از میان طرح‌های تاریخی موجود در مکاتب مختلف، قرآن کامل‌ترین و نویدبخش‌ترین طرح را برای بشریت ترسیم کرده که براساس آن، آینده‌ای سرشار از خیر و سعادت برای همه انسان‌ها بیان شده است.

وی افزود: برمبنای تفکر آینده‌گرای قرآن، انسان‌ها با اراده خویش و به‌کارگیری قوانین جاری تاریخ که در قالب سنت‌های اجتماعی- تاریخی در آیات مطرح شده، به‌هیچ‌وجه نسبت به آینده خویش منفعل و مجبور نیستند، بلکه آگاهی لازم برای ساختن آینده خود و جهان را کسب کرده و با اراده‌ای فعال، مسیر آینده جهان و سرنوشت خود را معین می‌سازند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف شوم و خبیثانه خود دست به اقدامات زیادی از جمله شبهه‌افکنی، ایجاد تفرقه، گسست اجتماعی، تقابل مردم با مسوولان نظام، افزایش کینه و نفرت و در نهایت ایجاد هرج و مرج زده است. هر کدام از این اقدامات توسط عوامل بیرونی و مزدوران داخلی استکبار جهانی دنبال می‌شود.

 وی در ادامه افزود: وظیفه و نقش مسئولان نظام اسلامی در مقابله با این توطئه‌ها بسیار حساس و خطیر است. همه ما باید در حوزه‌های شبهه‌شناسی و پاسخ به شبهات، حرکت در مسیر ولایت، حفاظت از امنیت و اقتدار جامعه، تلاش در راستای حفظ وحدت به عنوان راهبرد اصلی و در نهایت دشمن شناسی، بی‌وقفه و با تمام توان تلاش کنیم تا دشمنان همانند تمام دوران انقلاب اسلامی متحمل شکست دیگری شوند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در پایان با اشاره به شکاف و تفاوت نسل ها اظهار کرد: جوانان نسل امروز، جوانان نسل اینترنت و دیجیتال هستند، شاخص‌ترین ویژگی آنها، استفاده زیاد از ابزارهای دیجیتال و هوشمند است. این نسل با نسل‍های گذشته تفاوت‍‍های اساسی دارند، بنابراین والدین باید با کنترل و مدیریت خود و هدایت هیجانات و انرژی‍های آن‍ها در رشد و تعالی فرزندان خود بکوشند.

در پایان این مراسم از کارکنان و یگان های برتر در ارزیابی و رتبه بندی معاونت نیروی انسانی نیروی زمینی ارتش در زمینه طرح های لبیک، تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز