خبرگزاری کار ایران

رئیسی در بدو ورود به خراسان جنوبی:

اقدامات خوبی در زمینه اتصال ریلی، آب و مسکن در استان انجام شده است/ پیشرفت کشور به هیچ وجه متوقف نشده و نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۳۷۸

رئیس جمهور با بیان اینکه بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد، اظهار داشت: بحمدالله مسأله‌ای که دشمنان ایجاد کردند با مقاومت و ایستادگی مردم ناکام می‌ماند و کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف دومین سفر دولت مردمی به این استان گفت: خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است و بنده علقه خاصی به مردم آن دارم.

رئیس جمهور با اشاره به مصوبات سفر اول دولت سیزدهم به خراسان جنوبی افزود: استاندار و دیگر مسئولان استان با راهنمایی‌های نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان کارها و اقدامات خوبی برای پیشرفت خراسان جنوبی انجام داده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم، اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها و طرح‌های استان به نتیجه رسیده و برخی در دست اقدام است. همچنین مسایل مهمی هم در استان مثل اتصال ریلی و مساله آب هست که از انتظارات مردم استان است و این دو مسأله را دنبال می‌کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اقدامات مقدماتی برای اتصال ریلی و تامین آب انجام شده است، تصریح کرد: کار در زمینه مسکن چه در زمینه واگذاری زمین و چه در زمینه ساخت مسکن در خراسان جنوبی خوب پیش رفته است و این موضوع را در استان دنبال می‌کنیم که به نتیجه مورد نظر برسد.

رئیسی با بیان اینکه هرگونه خدمت و کار برای مردم بسیار خوب، متدین، مخلص، با صفا و صمیمی استان خراسان جنوبی را برای خودمان و دولت توفیقی بزرگ می‌دانیم، خاطرنشان کرد: در این سفر هم مصوبات سفر قبلی و هم رفع موانع و مشکلات احتمالی که نسبت به هر کدام از این طرح‌ها وجود داشته باشد، پیگیری خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش گفت: همچنان که بارها اعلام کردیم به هیچ عنوان پیشرفت کشور را متوقف نکرده و نخواهیم کرد. بحمدالله مسأله‌ای که دشمنان ایجاد کردند با مقاومت و ایستادگی مردم ناکام می‌ماند و کار سازندگی و پیشرفت در کشور پیش خواهد رفت.

رئیسی اظهار داشت: در این سفر برخلاف سفر قبل که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار مردمی نداشتیم، با مردم هم دیدار خواهیم کرد تا از نزدیک حرف مردم را بشنویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز