خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس در گفت وگو با ایلنا:

روند سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان به نفع دلالان است/ از یک ماه پیش، گزینه پیشنهادی مدیر کل اداره کار را به وزیر معرفی کرده ام

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۸۵۲

استاندار فارس با بیان اینکه در حال حاضر روند خرید و سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان به نفع دلالان و بساز بفروشان است، گفت: قطعا روند واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان به هیچ وجه به نفع صنعتگران و تولید کنندگان نیست؛ و بایست این مسئله مورد دقت و بازنگری قرار گیرد.

محمد هادی ایمانیه در گفت وگو با ایلنا، گفت: در امور انتصابات دارای یک تیم مشورتی هستم اما قرار نیست اسامی این تیم علنی شود زیرا افرادی که قرار است در آینده بر صندلی مدیریتی تکیه بزنند و به هر دلیلی از کسب کرسی مدیریتی جا بمانند علیه تیم مشورتی موضع گیری خواهند کرد و اگر هم گزینه های مدیریتی توانستند به مدیریت مجموعه دست یابند ممکن است احساس می کنند که بدهکار این مشاوران هستند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات با تصمیم شخصی و بعضی با نظر مشورتی انجام می شود، گفت: در انتصاب افراد ، تا زمانی که از صلاحیت فرد مطمئن نشوم و حضورش را موجب توسعه و خیر استان ندانم حکم فردی را امضا نخواهم کرد.

قرار نیست تیم مشورتی انتصابات علنی شود

وی گفت: همواره بر این باورم که اگر فرد ضعیفی را برای تصدی یک سمت انتخاب کنم و این فرد مرتکب گناهی در طول خدمتش شود قطعا بنده هم شریک گناه و ناتوانی وی خواهم بود.

استاندار فارس با بیان اینکه وزرا احکام مدیران کل را صادر می کنند، افزود: به عنوان استاندار تنها گزینه پیشنهادی را به وزیر پیشنهاد می کنم.

گزینه پیشنهادی مدیر کل اداره کار بیش از یک ماه و نیم است که معرفی کردم

ایمانیه با بیان اینکه گزینه پیشنهادی اداره کل کار استان را حدود یک ماه و نیم گذشته به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده ام، تصریح کرد: در حال حاضر از اول دولت سیزدهم به جز فرمانداران، تاکنون حدود ۲۰ مدیر جدید در استان فارس منصوب شدند و این در حالی است که تاکنون ۱۰ گزینه را برای مدیریت سازمان ها و ادارات مختلف استان به تهران پیشنهاد داده ام.

عجله ای در انتصابات نداریم

مقام عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در تغییر و انتصاب بعضی از مدیران هیچ عجله ای نداریم، گفت: اگرچه بعضی از دولت ها با روی کار آمدن، تمام مدیران را از گردونه مدیریتی خارج می کنند که این اقدام کاملا خلاف اخلاق و اصول حرفه ای کاری است.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به اینکه قطعا مدیری که کارش را بلد است و از ویژگی‌هایی مانند پاکدستی، مخالف نبودن با دولت و عدم جناح بازی برخوردار است نیاز به تغییر ندارد، ادامه داد: قطعا رئیس جمهور هم بر این باور نیست که همه مدیران باید بروند و تغییر کند و رئیسی همواره معتقد است که مدیران باید با داشتن روحیه جهادی پاکدستی و تلاش شبانه روزی برای مردم و نداشتن تندروی سیاسی و همراه بودن با دولت می‌توانند با دولت کار کنند؛ مضاف بر این که نظر مقام معظم رهبری هم بر جذب حداکثری نیروهای توانمند انقلابی است.

به هیچ وجه از عملکردها در شهرک های صنعتی استان راضی نیستم

استاندار فارس با بیان اینکه به هیچ وجه از شهرک های صنعتی استان راضی نیستم و توسعه این مناطق صنعتی نیازمند یک جهش قوی است، ادامه داد: شهرک های صنعتی استان فارس پتانسیل بسیار بالایی در رفع مشکلات بیکاری استان دارند و قطعا درست کردن شهرک صنعتی بزرگ شیراز می‌تواند نقش پر رنگی در اشتغال ایفا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند خرید و سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان به نفع دلالان و بساز و بفروشان است، گفت: قطعا روند واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی استان به هیچ وجه به نفع صنعتگران و تولید کنندگان نیست؛ و بایست این مسئله مورد دقت و بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز