خبرگزاری کار ایران

بازدید ۱۹۲ قاضی آذربایجان غربی از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان/ رسیدگی به درخواست هزار و ۳۷۴ زندانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۳۸

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در برنامه‌ای هماهنگ به همراه ۱۹۲ قاضی دیگر از زندان‌ها و بازداشتگاه‌های استان بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در این بازدید چهار ساعته ناصر عتباتی رئیس کل ،مجیدی دادستان مرکز استان، معاونان قضایی و قضات عالی قضایی و هیات ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان و روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی ضمن بازدید از بندهای زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدارهای چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

این بازدیدها آثار و برکاتی داشت که از جمله نتایج آن می توان ضمن رسیدگی به ۱۳۷۴ درخواست، با آزادی ۳۹ مددجو، موافقت با آزادی مشروط ۳۶ نفر، موافقت با مرخصی منجر به آزادی ۳۹ نفر، موافقت با درخواست عفو ۴۰ نفر، موافقت با تعلیق مجازات ۲۱ نفر، اعطای مرخصی به ۱۹۲۰ نفر، موافقت با اشتغال ۶۷ نفر، موافقت با تخفیف مجازات ۱ نفر، تجمیع مجازات ۳ نفر و موافقت با درخواست پابند الکترونیک ۳۳ نفر اشاره کرد.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: بازدیدهای با برنامه و هدفمند از زندان‌های استان برای بررسی وضعیت قضایی زندان‌ها و زندانیان در دستورکار دادگستری استان قرار دارد و به صورت مرتب تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی افزود: این بازدیدها همیشه دارای آثار و برکاتی برای مددجویان است که شامل حال آنها می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز