خبرگزاری کار ایران

درویش‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

موتورسواری به سمت ماشین خانواده پیرفلک شلیک نکرده است/ ضاربان لباس نظامی بر تن نداشتند/ سطح هوشیاری پدر کیان بهتر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۵۷۴

نماینده سابق ایذه درباره حوادث روز چهارشنبه این شهر گفت: دوربین‌هایی در سطح شهر وجود دارد و ماموران امنیتی در سطح شهر حضور داشتند و فکر می‌کنم ابعاد این ماجرا روشن خواهد شد که این تیراندازها چه کسانی بودند.

حجت‌الله درویش‌پور نماینده پیشین مردم ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات جدید حوادث ایذه و موضوع کشته شدن کیان پیر‌فلک کودک ده ساله در این حادثه گفت: موضوع جدیدی غیر از آن چیزهایی که قبلا اعلام شده وجود ندارد.

درویش‌پور در پاسخ به این سوال که شما گفته بودید افرادی که به خودروی پدر کیان تیراندازی کردند پدر کیان را به بیمارستان هلال احمر انتقال دادند منظور شما از این افراد چه کسی است، گفت: دقیقا مشخص نیست این افراد چه کسانی بودند اما احتمالا نهادهای امنیتی بتوانند این افراد را شناسایی کنند. من واقعا نمی‌دانم این افراد چه کسانی هستند و کسی هم این موضوع را اعلام نکرده است. این افراد لباس یا فرم نظامی بر تن نداشتند. لباس شخصی به تن داشتند حالا این لباس شخصی‌ها چه کسانی هستند، نه من اطلاع دقیق دارم و نه کسی گفته است دقیقا چه شخصیت‌هایی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌هایی که مطرح کردید با استناد به صحبت‌های مادر کیان پیرفلک بوده است، گفت: بله. مادر کیان برای پدرش صحبت کرد چون پدر ایشان پسرخاله من هستند. بعد هم برای همسرش تعریف کرد که همسر ایشان هم پسر دخترخاله من است. بنابراین از خانواده که سوال کردم، از قول مادر کیان این صحبت شده است، افرادی که زدند، خودشان نیز مجروحان را به بیمارستان هلال احمر که در همان نزدیکی است، منتقل کردند.

درویش‌پور درباره اینکه تعداد تیرهایی که به سمت ماشین شلیک شده است چه تعداد بوده؟ گفت: آن طور که به من گفته شد، دو تا سه تیر به جلوی ماشین زده شده است و حدود ۵ تیر هم به اطراف ماشین که سه تای آن به بدن میثم پیرفلک اصابت داشته و یک تیر هم به بدن کیان اصابت کرد که منجر به شهادت کیان شد.

درویش‌پور درباره آخرین خبرها از وضعیت میثم پیرفلک گفت: دیشب که تماس گرفتم، گفتند حال ایشان رو به بهبود است و دو تا از گلوله‌ها بیرون آورده شده است اما تکلیف یکی از تیرها هنوز مشخص نیست که چرا نتوانستند آن را از تن پدر کیان خارج کنند، اما سطح هوشیاری او بهتر شده است.

نماینده پیشین مردم ایذه درباره پیگیری نهایی پرونده هم گفت: من فکر می‌کنم نهادهای امنیتی و مسئول، پیگیر این موضوع خواهند بود کسانی که تیراندازی کردند از هر طرفی که باشند، در نهایت این شناسایی رخ خواهد داد و به مردم معرفی می‌شوند. حالا ممکن است چند اتفاق رخ داده باشد یعنی آن تیراندازها چند نفر و در چند نقطه باشند. بالاخره دوربین‌هایی در سطح شهر وجود دارد و ماموران امنیتی در سطح شهر حضور داشتند و فکر می‌کنم ابعاد این ماجرا روشن خواهد شد که این تیراندازها چه کسانی بودند.

درویش‌پور در پاسخ به این سوال که آیا موضوع تیراندازی توسط موتورسوارها تکذیب شده است، گفت: من این موضوع را تکذیب نمی‌کنم، اما تایید هم نمی‌کنم. چون من اطلاعی از آنچه اتفاق افتاده ندارم اما درباره مرگ کیان که کسب اطلاع کردم، به این شکل گفتند که موتورسواری به این ماشین شلیک نکرده است اما درباره اتفاقات دیگر باید نهادهای امنیتی پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز