خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

بیشتر بازداشتی‌ها با قید وثیقه و ضمانت والدین آزاد شده‌اند/ در روزهای ابتدای ناآرامی‌ها در دهدشت دو کشته داشتیم/ امنیت در استان برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۶۹

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اکثر بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر در استان به قید وثیقه و ضمانت آزاد شده‌اند، گفت: بازداشتی‌های فعلی اغلب افرادی هستند که نقش لیدر را در این ناآرامی‌ها داشته‌اند.

سید جواد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: نا آرامی‌ها برای دو شب گذشته در استان بود و شب گذشته هیچ‌گونه ناآرامی نداشته‌ایم و به جز شهرستان دهدشت در هیچ کدام از شهرستان‌های استان به زیر ساخت‌های شهری خسارتی وارد نشده است که در دهدشت هم این خسارت‌ها محدود به شکسته شدن شیشه برخی از بانک‌ها و آتش زدن یکی از المان‌های شهرداری این شهرستان بود که این اتفاقات هم به هفته گذشته در این شهرستان باز می‌گردد. 

وی گفت: بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر هم طبیعی است. برخی از افراد که در صحنه حضور داشتند و اقدام به پرت کردن سنگ و تخریب می‌کردند را با چک کردن دوربین بازداشت کردند.

هاشمی ادامه داد: افراد بازداشتی را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم و بیشترشان را هم آزاد کرده‌ایم. تعداد بازداشتی‌ها در استان بسیار کم هستند. بازداشتی‌ها بیشتر افرادی هستند که با چک کردن دوربین‌ها، رفتار تخریبی‌شان بسیار آشکار بوده که نقش لیدر را داشته‌اند. اما باز هم اعلام می کنم اکثر بازداشتی‌ها با قید وثیقه، تعهد و ضمانت والدین آزاد شده‌اند.

هاشمی تصریح کرد: به جز 2 مورد کشته که در روزهای ابتدای ناآرامی‌ها در دهدشت اتفاق افتاد در استان کشته‌ای نداشته‌ایم. همچنین تعدادی از عوامل نیروی انتظامی هم در این مدت مصدوم شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر هم امنیت در استان برقرار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز