خبرگزاری کار ایران

نظری خانقاه در تذکر شفاهی:

اجازه نمی‌دهیم عده‌ای در مجلس «شومن بازی» دربیاورند و مجلس را ضدمردمی نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳۹۳

نماینده مردم خلخال در مجلس با انتقاد از نامه جعلی منتشر شده در فضای مجازی برای تخریب مجلس گفت: اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس «شومن بازی» دربیاورند و مجلس را ضد مردمی نشان دهند.

به گزارش ایلنا، سیدغنی نظری خانقاه در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در روزهای اخیر نامه‌ای با ۲۲۷ امضا در فضای مجازی منتشر شده که بستری را برای تخریب مجلس فراهم کرده است البته بنده چیزی در این خصوص امضا نکردم و اجازه نمی دهیم عده‌ای در مجلس شومن بازی دربیاورند و القاء کنند که مجلس ضد مردمی است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس کاملا مردمی بوده و اعتراضات را به جد گوش می‌دهد، افزود: اما هیچ تعارفی با کسانی که خط قرمزهای نظام را رعایت نمی‌کنند نداریم. برخی افراد که در گوشه و کنار هستند به دنبال این بوده که کلاهی برای خود بدوزنند که مجلس چنین اجازه‌ای را نخواهد داد.

وی ادامه داد: سیستم اطلاع‌رسانی مجلس معیوب است و گاهی از کاه، کوه درست می‌شود. این روند باید اصلاح شود و تمامی مواردی که در مجلس می‌گذرد باید به اطلاع مردم برسد چرا که ما از مردم رأی گرفته‌ایم و قطعا به دنبال مطالبات مردم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز