خبرگزاری کار ایران

بابائی کارنامی در تذکر شفاهی:

هیچ‌کس پاسخگوی کشاورزی که محصولاتش روی دستش مانده، نیست/ این چه مافیایی است که بر تصمیمات دولت غلبه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۳۹۰

نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از عدم مدیریت بازار عنوان کرد: هیچ‌کس پاسخگوی کشاورزی که محصولاتش روی دستش مانده، نیست.

به گزارش ایلنا، علی بابائی کارنامی در  جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، مسئولیت گرانی بالا و دارو با چه کسی است و چرا بانک مرکزی برای گرانی ارز هیچ تدبیری نمی‌کند. از سوی دیگر هیچ‌کس پاسخگوی محصولات تولید شده کشاورزان مانند برنج و مرکبات نیست، این چه مافیایی است که بر تصمیمات دولت غلبه دارد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس خطاب به رئیس دانشگاه آزاد گفت: چرا کسی پاسخگوی مطالبات اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد نیست، چرا رسیدگی صورت نمی‌گیرد.

وی خطاب به هیأت رئیسه مجلس عنوان کرد: چرا رسیدگی به طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار نمی‌گیرد. این موضوع مطالبه همه کارکنان دولت است ولی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از وضعیت دارو در کشور خواستار پاسخگویی وزیر بهداشت نسبت به این نابسامانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز