خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری مطرح کرد:

رعایت انصاف و اخلاق در رسیدگی به پرونده‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۲۸۱

وزیر دادگستری امروز با مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، امین حسین رحیمی با حضور در نشست مدیران کل ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی که در محل این سازمان برگزار شد، رعایت انصاف و اخلاق در رسیدگی به پرونده‌ها را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و گفت: نحوه برخورد ما با ارباب رجوع، اعمال قانون و احیانا اعمال جریمه باید با رعایت انصاف و اخلاق توام باشد، بی دقتی و اهمال در این موضوع نارضایتی و دلسردی مردم را در پی‌‍ دارد.

وی، حفظ آبرو و شأن مردم در رسیدگی‌ها، دقت نظر در اجرای قوانین و مبارزه با فساد را از جمله مهمترین وظایف مدیران و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی برشمرد.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی و زحمات و نتایج حاصله با توجه به ثبات نسبی بازار حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد، اظهار داشت: ایده ارزشمند تشکیل شعب ملی تعزیرات نقش مهم و اثرگذاری در تنظیم بازار، رسیدگی به تخلفات و نظم‌دهی به فعالیت سازمان تعزیرات حکومتی داشته است.

پیش از سخنان وزیر دادگستری، احمد اصانلو، رییس سازمان تعزیرات حکومتی در گزارشی اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی را در حوزه نظارت و تنظیم بازار، مسایل داخلی سازمان و وضعیت رسیدگی به پرونده های تعزیراتی تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز