خبرگزاری کار ایران

در توافقنامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت دفاع مطرح شد؛

تاکید بر انتقال و مردمی‌سازی فناوری‌های نوین دفاعی به عنوان پیشران سایر صنایع کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۲۱

توافقنامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت دفاع با تاکید بر انتقال و مردمی‌سازی فناوری‌های نوین دفاعی به عنوان پیشران سایر صنایع کشور، امضا شد.

به گزارش ایلنا، توافقنامه همکاری مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسح امروز با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و در حاشیه بازدید از نمایشگاه آخرین دستاوردهای وزارت دفاع، از سوی بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از امضای این توافقنامه با بیان اینکه تلاش امروز وزارت دفاع و نیروهای مسلح تضمینی برای جلوگیری از جنگ‌های پیش‌رو است، گفت: در مجلس تلاش می‌کنیم و این تاکید را داریم که دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی به بخش مردمی و کشوری نیز انتقال یابد که برای آن نیازمند پل ارتباطی، روان و مشخصی هستیم که در این زمینه مرکز پژوهش‌های مجلس می تواند به آن کمک کند.

توافقنامه همکاری مشترک بین مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به منظور همگرایی و همکاری مشترک و مکمل در جهت ایجاد شناخت جامع از زمینه‌های بالقوه و حمایتی و همچنین مسائل و چالش‌های موجود در حوزه دفاعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی و نخبگی طرفین در جهت تدوین و نهادینه‌سازی راهکارهای مطلوب حل مسائل در قالب نقش‌های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی، منعقد شده است.

هدف از امضای این توافقنامه توافقنامه، همکاری مشترک در تهیه و تدوین پیش‌نویس طرح‌ها و لوایح تقنینی در قالب کارگروه‌های تخصصی دوجانبه در موارد کارشناسی و پژوهشی است.

همچنین دو طرف در جریان این رویداد بر لزوم انتقال و مردمی‌سازی فناوری‌های نوین دفاعی بعنوان پیشران سایر صنایع کشور تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز