خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

تاکید امیرعبداللهیان بر استفاده از ظرفیت بین‌المللی در مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۶۹۱

وزیر امور خارجه در دیدار با دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، درباره وضعیت همکاری‌های بین‌المللی در عرصه مقابله با قاچاق مواد مخدر گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار از تلاش‌ها و دستاوردهای نهادهای ذیربط در عرصه مقابله با قاچاق و مهار سوءمصرف مواد مخدر در ایران که مورد اذعان و شناسایی نهادهای بین‌المللی قرار گرفته است، تقدیر کرد و اهمیت تبیین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در این عرصه را مورد تاکید قرار داد.

وی بر اهمیت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت نهادهای بین‌المللی در این حوزه تاکید کرد.

سردار مومنی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این ملاقات ضمن برشمردن دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر، گفت: بر اساس آمارهای رسمی نهادهای بین‌المللی ۹۰ درصد کشفیات تریاک جهان، ۴۸ درصد کشفیات مرفین و ۲۶ درصد کشفیات هروئین جهان توسط جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: میزان کمک سازمان‌های بین‌المللی به جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با مواد مخدر، تناسبی با سطح مبارزه ایران با این پدیده ندارد و به علاوه تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران نیز ما را از دریافت برخی تجهیزات در این رابطه محروم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز