خبرگزاری کار ایران

منادی سپیدان تشریح کرد:

جزئیات جلسه بررسی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۵۶

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس جزئیات جلسه بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور با حضور روسای وقت و فعلی این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: دستور کار جلسه امروز کمیسیون بررسی گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور با حضور آقایان خدایی و پورعباس رئیس وقت و فعلی سازمان سنجش و معاونان وی بود که گزارش ۴۱ صفحه‌ای تحقیق و تفحص از سازمان سنجش در مدت بیش از یک ساعت در کمیسیون قرائت شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در جلسه امروز خدایی رئیس وقت سازمان سنجش پس از قرائت گزارش هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش به مدت ۴۰ دقیقه از عملکرد خود دفاع کرد و سپس مقرر شد کمیسیون گزارش نهایی این طرح تحقیق و تفحص را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

منادی سپیدان تأکید کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در نشست امروز اعضای هیأت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش و اعضای کمیسیون حضور داشته و مقرر شد هفته آینده پس از تهیه گزارش نهایی رأی گیری در کمیسیون جهت اعلام نظر به صحن انجام گیرد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: عمده گزارش قرائت شده معطوف به تخلفات مالی در تعاونی سازمان سنجش بوده و در نحوه پذیرش و سنجش دانشجویان نکاتی جدی وجود نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز