خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۱ پایگاه مشاوره تحصیلی کنکور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۹۰

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۱ پایگاه مشاوره انتخاب رشته به منظور راهنمایی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سطح این استان فعال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر حقایق پور با اعلام این خبر گفت: این پایگاه‌های مشاوره با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی راه‌اندازی شده‌ است.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه ۲۱۳ مشاوره در مدارس استان داریم اظهار داشت: در حال حاضر ۵۰ نفر از مشاوران متخصص و مجرب در پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور استان حضور دارند که مقدمه و زمینه انتخاب رشته مناسب برای ورود هرچه بهتر دانش‌آموزان به دانشگاه را فراهم می کنند.

حقایق پور با اشاره به کیفیت خدماتی که در این پایگاه ها ارائه می شود، تصریح کرد: داوطلبان از رفتن به مراکز انتخاب رشته غیرتخصصی و پرداخت هزینه های بالا پرهیز کنند.

این مسئول تاکید کرد: کار انتخاب رشته در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش توسط نرم‌افزارهای معتبر و به صورت حضوری انجام می‌شود، همچنین در این پایگاه‌ها علاوه بر کار انتخاب رشته، مشاوره نیز به کنکوری‌ها داده می‌شود.  

حقایق پور خاطر نشان کرد: طبق اطلاعیه سازمان سنجش انتخاب رشته تا ۲۲ مرداد ادامه دارد؛ البته همانند سال های گذشته احتمال تمدید این مهلت هم است و تا پایان این زمان پاسخگوی داوطلبان هستیم.

وی یاد آور شد: امسال طبق مصوبه جدید تمام داوطلبانی که در رشته‌های روزانه مجاز شوند محرومیتی برای سال‌های دیگر وجود نخواهند داشت پس انتظار بر این است که حتما انتخاب رشته کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز