خبرگزاری کار ایران

اسلامی آخرین مصوبات جلسه کمیسیون ماده ده احزاب را تشریح کرد؛

از صدور پروانه فعالیت انجمن اسلامی پزشکان ایران تا تایید عزل زارع فومنی از دبیرکلی حزب مردمی اصلاحات

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۷۵

دبیر کمیسیون ماده ده احزاب گفت: این کمیسیون در مصوبه چهارم جلسه اخیر خود جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات که منجر به عزل آقای محمد زارع فومنی دشتی و انتخاب دبیرکل جدید شد آقای اسلام دستگذار را خالی از اشکال دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا محسن اسلامی دبیر کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور در تشریح جلسه این کمیسیون گفت: این جلسه دارای چهار مصوبه بود که جزئیات آن اعلام می‌شود. در مصوبه اول، کمیسیون ماده احزاب با صدور مجوز برای تشکیل حزب انجمن اسلامی پزشکان ایران که بعد از گزارش مجمع عمومی این حزب مطرح و بررسی شد با صدور پروانه این حزب موافقت شد.

وی افزود: در مصوبه دوم، کمیسیون ماده ده احزاب با تشکیل حزب مجمع اصولگرایان قم بعد از بررسی گزارش مجمع آن برای صدور پروانه فعالیت آن موافقت کرد. 

دبیر کمیسیون ماده ده احزاب گفت: در مصوبه سوم، با توجه به اینکه صحبت‌های آقای کواکبیان رئیس خانه احزاب ایران مغایر با نظر کمیسیون ماده احزاب تشخیص داده شد منتظر اعلام رسمی موضع خانه احزاب ایران هستیم. همچنین در مصوبه چهارم، کمیسیون ماده ده احزاب، جلسه شورای مرکزی حزب مردمی اصلاحات را که منجر به عزل آقای محمد زارع فومنی دشتی و انتخاب دبیرکل جدید شد را خالی از اشکال دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز