خبرگزاری کار ایران

هفته جاری در کمیسیون برنامه و بودجه انجام می‌شود؛

بررسی تفحص از سازمان برنامه درباره نحوه تخصیص اعتبارات مربوط به سهم ۳ درصد مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۸۸

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه درخصوص نحوه توزیع و تخصیص اعتبارات مربوط به سهم سه درصد مناطق محروم و نفت‌خیز، کرونا و هزینه‌کرد اعتبارات تخصیص یافته به استان خوزستان را بررسی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، براساس دستورکار هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، روز یکشنبه(۹ مرداد ماه) اعضای این کمیسیون به بررسی طرح نظامنامه برنامه‌ریزی و بودجه کشور، لایحه اصلاح بند(ز) تبصره (۱) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و لایحه اصلاح بند(ه) تبصره (۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازند.

همچنین اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دوشنبه(۱۰ مرداد ماه) عملکرد بندهای (الف) و (ص) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را بررسی می‌کنند.

براساس این گزارش جمع‌بندی نهایی گزارش نحوه تعیین شاخص‌های مناطق محروم کشور و رسیدگی به درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص نحوه توزیع و تخصیص اعتبارات مربوط به سهم سه درصد مناطق محروم و نفت‌خیز، کرونا و هزینه‌کرد اعتبارات تخصیص یافته به استان خوزستان و رسیدگی به لایحه تصویب مقاوله نامه های آماری ۱۹۸۵ دستورکارهای سه‌شنبه هفته جاری کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.

همچنین اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درخواست تعدادی از نمایندگان مبنی بر رسیدگی به موضوع تنظیم و ارائه هدفمند و شفاف اعتبارات مربوط به عمران و توسعه روستایی و عشایری براساس ماده ۲۳۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز