خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر راه و روسای سازمان برنامه و بانک مرکزی در کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۶۸۶

وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی جهت ارائه گزارش در خصوص قانون جهش تولید مسکن به کمیسیون عمران می‌روند.

به گزارش ایلنا، دستور کار اعلام شده کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به این  شرح خواهد بود:

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون عمران مجلس روز یک شنبه (۱۰ مرداد ماه) از سامانه راهداری و حمل و نقل جاده ای بازدید کرده مشکلات و چالش های آن سازمان را مورد بررسی قرار خواهند داد.

دعوت از وزیر راه  وشهرسازی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی جهت ارائه گزارش در خصوص قانون جهش تولید مسکن  و نیز بررسی درخواست متقاضیان تحقق و تفحص از عملکرد شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید نیز دستور کار روز سه شنبه (۱۲ مرداد ماه) کمیسیون است.

گفتنی است؛ کمیته آب و فاضلاب به منظور بررسی اعتبارات آب و فاضلاب کشور با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو و  کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کمیته حمل و نقل ریلی با هدف بررسی سیاستگذاری های حوزه تصدی گری راه آهن جمهوری اسلامی و نیز کمیته معماری و شهرسازی با هدف استماع گزارش وزارت راه و شهرسازی در خصوص مبحث شهرسازی مقررات ملی ساختمان و همچنین کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی به منظور  بررسی لایحه مشارکت عمومی و خصوصی با حضور مسئولان سازمان برنامه  و بودجه، وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور و کارشناس مرکز پژوهش های مجلس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در هفته جاری تشکیل جلسه خواهند داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز