خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری انجام می‌شود؛

بررسی وضعیت تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران با حضور وزرای نفت، راه و رئیس سازمان برنامه بودجه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۴۷

وزرای نفت، راه وشهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بررسی تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران روز سه شنبه هفته جاری در صحن کمیسیون عمران حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهد. 

بر اساس این گزارش اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی روز یک شنبه ( دوم مرداد ماه ) با حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه دیدار و گفت وگو خواهند کرد.

همچنین وزرای نفت، راه وشهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بررسی موضوع تهاتر نفت با بدهی پیمانکاران روز سه شنبه ( چهارم مرداد ماه) در صحن کمیسیون عمران حاضر می‌شوند.

گفتنی است، کمیته حمل و نقل ریلی به منظور بررسی سیاستگذاری های حوزه تصدی گری راه آهن جمهوری اسلامی و کمیته معماری و شهرسازی با هدف بررسی حق تفکیک املاک روستایی تشکیل جلسه می‌دهند.

لازم به ذکر است که کمیته مسکن و عمران شهری و روستایی نیز به منظور رسیدگی به طرح کاهش تعرفه بنگاه‌های معاملاتی و بررسی طرح تعین تکلیف عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی دولت یا در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای با جمعیت بالاتر از ۲۵ هزار نفر  وادامه رسیدگی به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز