خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

امنیت جزایر جنوب و شمال کشور بصورت مردمی در آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۳۶۳

سردار تنگسیری گفت: با تدبیر فرمانده کل قوا و حضور فعال و مؤثر در «لجمن» خلیج فارس، برای انجام هر مأموریتی آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایلنا، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران درخصوص تدابیر گذشته رهبر انقلاب برای تحول در این نیرو با اشاره به تدبیر فرمانده کل قوا در صدور فرمان انتقال ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران از تهران به بندرعباس گفت: با حضور فعال و مؤثر دریادلان در «لجمن» ( لبه جلوی منطقه نبرد) خلیج فارس، برای انجام هر مأموریتی آمادگی کامل داریم.

سردار تنگسیری در ادامه خبرداد که هم‌اکنون امنیت جزایر و مرزهای دریایی جنوب و شمال کشور،  بصورت مردمی در آمده و این تدبیر راهبردی معظم له موجب تقویت و ارتقاء سطح امنیت سواحل و جزایر شده است.

از سال ۹۳ که آیت‌الله خامنه‌ای سفری را برای رونمایی از ناو جماران به بندرعباس انجام دادند، دستورات اکیدی برای توسعه سواحل مکران و افزایش جمعیت در سواحل و جزایر داشتند.

رهبر انقلاب در سال‌های بعد نیز طی دستوری به نیروی دریایی سپاه اعلام کردند می‌بایست تمام جزایر کشور به ویژه در خلیج فارس مسکونی شده و امنیت آن هم از سوی مردم تامین شود.

از سویی دیگر بر اساس سندی که سند توسعه پایدار جزایر نام دارد و برای توسعه ۱۴ جزیره در خلیج فارس تصویب شده برای بسیاری از دستگاه‌های اجرایی تکالیف مشخصی تعیین شده است.

هدف از تدوین این سند این بود که مهمترین مشکلات مردم در این جزایر و اقداماتی که باید صورت گیرد، احصا شود و بر این اساس ۷۱ بند در این سند تدوین شد که ۱۶ دستگاه اجرایی مسئولیت اجرای آنها را برعهده داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز