خبرگزاری کار ایران

حضور رئیس مجلس در مرکز توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی دیشموک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۹۵

رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی هاجر (ویژه بانوان) واقع در شهر دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف امروز (سه شنبه ۱۴ تیرماه) در ادامه سفر نظارت ستادی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز تازه تأسیس توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی هاجر (ویژه بانوان) واقع در شهر دیشموک کهگیلویه و بویراحمد بازدید به عمل آورد.

این مجموعه مختص توانمندسازی خانواده‌های دیشموک با محوریت اشتغال زنان و دختران در چند رشته آموزشی به ویژه در حوزه تولید پوشاک فعالیت دارد.

لازم به ذکر است تولیدی پوشاک سله‌بن در این مرکز سرمایه‌گذاری کرده است و تولیدات این مرکز به تهران ارسال و توزیع می‌شود.

در فاز اول این کارگاه تولیدی نزدیک به ۶۰ نفر مشغول به کار هستند.

رئیس مجلس پس از این بازدید در جمع مردم دیشموک حاضر شده و بدون با مردم دیشموک به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف ظهر امروز (سه شنبه ۱۴ تیرماه) در ادامه نظارت ستادی خود از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از حضور در شهر دیشموک در روستای محروم گراب حاضر و با حضور در منزل یکی از اهالی این روستا پای صحبت روستاییان نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز