خبرگزاری کار ایران

سیدکریم حسینی مطرح کرد:

مهلت دو ماهه مجلس به دولت، فاطمی‌امین را مبرا نمی‌کند/ ایرادات جدی و حداکثری به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و راه وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۱۷

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات جدی و حداکثری به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی وجود دارد، برخی از وزارتخانه‌‌ها هم هستند ولی کمتر، اگر اصلاحات مورد نظر نماینگان مردم در دولت انجام شود، ممکن است به تغییر وزیر و استیضاح نرسد اما قطعا این اصلاحات مورد نظر نمایندگان است.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص «لزوم تغییر و تحول در کابینه و اینکه آیا تغییرات در وزارت صمت متوقف می‌شود؟»، گفت: ایراداتی که به وزیر صمت وارد است، هم درخصوص خودرو هم در رابطه با تنظیم بازار همچنان به جای خودش باقی است و این مهلت دو ماهه ایشان را از اینکه زیر سوال برود و اقدامات اصلاحی انجام دهد، مبرا نمی‌کند.

وی ادامه داد: بنابراین بحث اصلاح وضعیت موجود بازار پابرجاست و این مسأله خواسته نمایندگان مجلس هم از دولت و هم از وزیر مربوطه است.

حسینی اضافه کرد: درخصوص اینکه الان به چه شکلی خواهد بود خب این خواسته اکثریت نمایندگان مجلس است که وزارت بازرگانی تشکیل شود و بتواند در حوزه توزیع و تنظیم بازار بهتر عمل کند.

نماینده مردم اهواز در پاسخ به اینکه آیا پیگیری انتقادات و مطالبات از دولت توسط مجلس به صمت ختم می‌شود؟، عنوان کرد: ایرادات جدی و حداکثری به وزارت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی وجود دارد، برخی از وزارتخانه‌‌ها هم هستند ولی کمتر. اگر اصلاحات مورد نظر نمایندگان مردم در دولت انجام شود، ممکن است به تغییر وزیر و استیضاح نرسد اما قطعا این اصلاحات مورد نظر نمایندگان است و در ادامه مسیر هم اگر این ایرادات برطرف نشود، قطعا به استیضاح کشیده خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز