خبرگزاری کار ایران

ایزدخواه در تذکر شفاهی:

آیا می خواهیم با انباشت بخشنامه روی بخشنامه نفس تنگ اقتصاد مقاومتی را به شماره بیاندازیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۲۱

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: آیا می خواهیم انباشت قانون روی قانون و بخشنامه روی بخشنامه نفس تنگ اقتصاد مقاومتی را همچنان به شماره بیاندازیم و کشاورزی، صنعت و بازار مثلا مردم را تنظیم کنیم یا برعکس به توانمندی های کوچک و بزرگ و انبوه فراگیر بخش های مختلف مردم متوسل شویم.

به گزارش ایلنا، روح اله ایزدخواه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اگر کلمه ای بالاتر از عشق سراغ داشتم آن را جهاد سازندگی تقدیم می کردم، اگر جهاد نبود پیروزی با این سرعت به دست نمی آمد. اینان بزرگ ترین آبرو را به انقلاب اسلامی دادند. اینان گزاره های تاریخی از تعابیر بلند حضرت امام خطاب به جهاد سازندگی است. نهادی که به اذعان بزرگان نظام جوان مرگ شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: الگوی فرهنگ و مدیریت جهادی است که می تواند خط اصیل حکمرانی انقلابی و اداره مردم بنیان مسائل کشور را به نفع مستضعفان و پابرهنگان و به ضرر متهجرین و رانت خواران ترسیم کند.

وی اضافه کرد: جهاد سازندگی که در قله این الگو بود مع الاسف در مقاطع مختلف با طراحی دولت ها و تصویب مجلس های وقت تضعیف و نهایتا منحل شد. حال در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی باید مجلس و دولت انقلابی تکلیف شان را با تداوم الگوی پرتوان و کارآمد و نجات بخش حکمرانی جهادی مردمی روشن کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با طرح این پرسش که آیا می خواهیم برای جبران کسری ها بودجه و حساب وکتاب های همیشه معوق پولی و مالی تدابیر و اقدام خود را بر سفره معیشت مردم تحمیل کنیم، یا باید به جای آزادسازی قیمت ها توان انباشته و خفته مردم را آزاد سازی کنیم، ادامه داد: به جای کنترل خودکامانه زندگی مردم آن ها را به میدان کار و تولید و گشایش مالی کشور بیاوریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: آیا می خواهیم انباشت قانون روی قانون و بخشنامه روی بخشنامه نفس تنگ اقتصاد مقاومتی را همچنان به شماره بیاندازیم و کشاورزی، صنعت و بازار مثلا مردم را تنظیم نماییم یا برعکس به توانمندی های کوچک و بزرگ و انبوه فراگیر بخش های مختلف مردم متوسل شویم.

وی اضافه کرد: اینجانب در سالروز تشکیل جهاد سازندگی مظلوم با خوف و رجا امیدوارم راه را گم نکنیم و بیش از این فرصت تحول واقعی با تکیه بر جهادگران جوان و پرنشاط کشور از دست ندهیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز