خبرگزاری کار ایران

لطفی در تذکر شفاهی:

دولت با تاخیر در اختصاص بودجه محرومیت زدایی، موجب هدررفت منابع نشود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۸۴

نماینده مردم رزن در مجلس با اشاره به اختصاص بودجه محرومیت زدایی سال ۱۴۰۰ با تاخیر و با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ گفت: دولت با تاخیر در اختصاص بودجه محرومیت زدایی، موجب هدررفت منابع نشود.

به گزارش ایلنا، حسن لطفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: ۱۹ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ برای محرومیت زدایی در حوزه های آب، بهداشت، درمان، راه و... پیش بینی شد، اما به دلیل بی برنامگی در اجرای این قانون، سازمان برنامه و بودجه و مسئول مناطق محروم، این مسئله را تا پایان سال بلاتکلیف گذاشت و در نهایت ۲۸ اسفندماه با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ ابلاغ  و به مناقصه گذاشت!

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس یازدهم افزود: با این اقدام ۳۰ درصد یعنی ۶ هزار میلیارد تومان از این منابع به هدر رفت، چرا مجلس و هیات رئیسه به این موضوع ورود نکردند، ما نگران آن هستیم که برای بودجه محرومیت زدایی سال جاری نیز همین اتفاق تکرار شود. هیات رئیسه نباید اجازه دهد این قصه پرغصه تکرار شود. متاسفانه پس از گذشته ۳ ماه هنوز اجرای بندهای بودجه سال ۱۴۰۱ در همین زمینه به مرحله عملیاتی شدن نرسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز