خبرگزاری کار ایران

دلخوش در تذکر شفاهی:

طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۶۹۶

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از کمیسیون اجتماعی خواست تا روند بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تسریع کند.

به گزارش ایلنا، سید کاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: بنا بود  آیین نامه قانون بودجه 1401 ظرف مدت یک ماه نوشته شود، اما هنوز روز زمین مانده است، بنابراین از آقای رئیسی که پیوسته به دنبال حل مشکل فقرا و روستاییان هستند، می خواهم به این موضوع ورود کنند، ضمن اینکه هنوز هم سهمیه قیر داده نشده و این در حالی است که چندماه آینده بارندگی را در پیش داریم، بنابراین رئیس جمهور باید دستور دهد تا قانون اجرا شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس یازدهم ادامه داد: طرح ساماندهی نیروهای قراردادی، شرکتی و طرحی در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار دارد که ما پیشنهاداتی نیز پیرامون آن مطرح کردیم، چشم این افراد به عملکرد کمیسیون اجتماعی است، بنابراین از آقای مصری می خواهم به عنوان فردی که هم فعالیت در کمیسیون اجتماعی و هم به عنوان وزیر کار را در کارنامه خود دارد کمک کند تا به سرعت این طرح در دستور کمیسیون اجتماعی قرار بگیرد.

وی ضمن قدردانی از هیات تطبیق مقررات برای پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: این هیات شنبه گذشته پیرامون بررسی این موضوع جلسه ای برگزار کرد و فردا نیز در این خصوص جلسه دارد، امیدواریم با حل این مشکل هم مجلس و هم مردم را خوشحال کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: نیروهای طرحی در وزارت بهداشت و درمان در دوران کرونا جان خود را گذاشتند، اما الان آنها را پراکنده کرده اند، بنابراین انتظار می رود وزارت بهداشت در این زمینه به درستی عمل کرده و مانع از اخراج آنها شود.

دلخوش اباتری افزود: آیین نامه اجرای رتبه بندی فرهنگیان در حال تدوین است، از مجلس می خواهیم که برای نظارت بر روند اجرای این مهم یک نفر را به عنوان مامور جهت نظارت بر این بخش معرفی کند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت تراکنش های بانکی تاکید کرد: کارت های بانکی را در صندوق 70-30 کرده اند، به این معنی که در بازار افرادی که دارای دستگاه پوز هستند، بیش از حد مالیات می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز