خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:

تهدیدهای احتمالی از ورای مرزها رصد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۷۰

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه پایش مرزی از دوربین‌های هوشمند و سامانه‌های پهپادی و سیستم شبکه‌محور استفاده می‌کند و تهدیدات احتمالی از ورای مرزها رصد می‌شوند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در سطح نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش امروز پس از سال‌ها تجربه‌اندوزی به لحاظ ساختار و سازمان از هیچ کشوری الگوبرداری نکرده و خود، ایجاد کننده ساختار و سازمانی است که پاسخگوی نیازهای تجهیزاتی و عملیاتی ما در حوزه راهبردی است.

وی افزود: همزمان با تولید دانش نظامی در ارتش، امروز در حوزه ساخت تجهیزات مورد نیاز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم و نیروی زمینی ارتش نیز در این حوزه توانسته در بخش زرهی، توپخانه، جنگال و ساخت مهمات هوشمند گام‌های اساسی بردارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش با بیان  اینکه بخشی از ماموریت ما در شمال غرب کشور رصد مرزها و تامین امنیت است تصریح کرد: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه پایش مرزی از دوربین‌های هوشمند و سامانه‌های پهپادی و سیستم شبکه‌محور استفاده می‌کند و تهدیدات احتمالی از ورای مرزها رصد می‌شوند.

امیر سرتیپ حاجیلو با بیان اینکه تهدیدات در ورای مرزها به صورت شبکه محور رصد و اطلاعات‌شان در دسترس قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: امروز با بهره‌گیری از تجهیزات داخلی پاسخگوی تهدیدات و نیازهای عملیاتی خود در حوزه راهبردی هستیم و هر نوع تهدیدی وارد سامانه شود متناسب با آن تصمیم‌گیری کرده و اجرای آتش خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز