خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش؛

مراسم ازدواج دانشجویی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۶۵

مراسم ازدواج دانشجویی ۱۱۴ دانشجوی دانشگاه افسری امام علی (ع) در مجموعه تالارهای میثاق نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی ارتش، آیین پیوندهای آسمانی، طرح ۲۱ از مجموعه طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای(مدظله ‌العالی) عزیز، با حضور ۱۱۴ دانشجوی دانشگاه افسری امام علی(ع)  برگزار شد.

امیر سرتیپ عباس فلاح، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم ازدواج دانشجویی افسران دانشگاه امام علی ع اظهارداشت: همه انسان‌ها به دنبال دستیابی به آرامش هستند و ازدواج یکی از مسیرهایی است که به فرموده بزرگان دین اسلام می‌تواند موجبات آرامش انسان را فراهم کند.

وی افزود: ازدواج مرحله بسیار مهمی از زندگی است که اگر بتوانیم به درستی از آن بگذریم این نهال می‌تواند به یک درخت تنومند تبدیل شده و میوه‌ها و ثمرات ارزشمندی برای ما و جامعه داشته باشد و اگر در این مسیر کوتاهی کنیم ممکن است در آینده جامعه دچار آسیب هایی شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که به ما بینشی عطا بفرماید که بتوانیم به درستی و شایستگی در امر تسهیل ازدواج جوانان کمک کننده باشیم تا این سنت حسنه در جامعه ما با قوت بیشتری تدوام یابد.

امیر سرتیپ فلاح با بیان اینکه جامعه سالم جامعه ای است که کانون خانواده در آن از جایگاه مهمی برخوردار باشد، افزود: باید تلاش کرد تا خانواده‌هایی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی ترویج یابد.

وی در خصوص معیارهای انتخاب همسر گفت: به اعتقاد روانشناسان قبل از ازدواج باید چشمان جوانان باز باشد تا ببینند با چه کسی و با چه ویژگی‌هایی ازدواج می‌کنند اما بعد از ازدواج باید چشم‌ها را  بر روی کاستی‌ها و نقص‌ها بست و با نگاه مثبت و با گذشت زندگی را پیش برد.

وی ادامه داد: اگر نگاه مثبت به زندگی و همسرمان داشته باشیم بسیاری از مسائل و اتفاقات در سر مسیر زندگی قابل حل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمین ارتش داشتن زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه را یکی از مهمترین موضوعات در زندگی مشترک دانست و گفت: با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی می‌توان به یک زندگی مشترک زیبا و آرام بخش دست یافت.

امیر سرتیپ فلاح جشن های ازدواج دانشجویی را یکی از اولویت های فرمانده نیروی زمینی ارتش دانست و گفت: برای کمک به زوج های جوان فرمانده نیروی زمینی ارتش مبلغی را به عنوان هدیه به زوج های جوان در نظر گرفته و ارائه کرده است. بدین ترتیب که افسران در مناطق محروم ۲۰ میلیون تومان و در مراکز استانها ۱۵ میلیون تومان و در صورتی که زوجین از خانواده ارتش  باشند این مبلغ دو برابر می شود.

در این مراسم، امیر سرتیپ علی حاجیلو، ارشد نظامی منطقه شمال‌غرب، حجت‌الاسلام غفاری، رییس عقیدتی سیاسی دانشگاه افسری امام علی(ع) و جمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌‌های مزدوجین، حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز