خبرگزاری کار ایران

امیر واحدی:

امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۶۲۵

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س)، امیر سرتیپ واحدی در تماس‌های تلفنی با تعدادی از دختران معزز شهدا و خانواده‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش، روز دختر را به آن‌ها تبریک گفت.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در این گفت‌وگوهای تلفنی، ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، بزرگداشت صبوری و پایداری و تکریم حماسه زینبی خانواده‌ها را که گنجینه بزرگ معارف در این عصر محسوب می‌شود، تکلیف همه مسئولان دانست.

وی با اظهار خرسندی از طی مدارج علمی توسط فرزندان شهدا، افزود: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است و بنده از آن‌ها تشکر می‌کنم.

امیر سرتیپ واحدی در گفتگوی تلفنی با تعدادی از فرزندان قرآنی کارکنان نیروی هوایی نیز، ضمن تحسین و ترغیب آن‌ها برای استمرار و دنبال کردن راهی که در پیش گرفته‌اند، گفت: انسان معاصر برای عبور از بیراهه‌ها و فتنه، تردید و القائات دشمنان بیش از هر زمانی نیازمند برخورداری از معارف قرآن کریم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این گفت‌وگوهای تلفنی سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را به دختران شهدا و قرآنی نیروی هوایی ارتش تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز