خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام یدالله گوهری:

طرح قرآنی نور ویژه خانواده و کارکنان انتظامی شهرستان خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۰۷۸

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد از اجرای طرح نور در منازل کارکنان خبر داد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان خرم آباد از اجرای طرح نور در منازل کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام یدالله گوهری در تشریح این خبر افزود، به منظور آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی، کلاس های روخوانی، حفظ قرآن و تفسیر قرآن جهت کارکنان و خانواده کارکنان انتظامی شهرستان خرم آباد در منازل اعضاء برگزار شد.

وی در ادامه بیان داشت: در این طرح که از بین علاقه مندان اعم از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان حدود ۲۵۰ نفر بصورت داوطلب جهت حفظ یک جزؤ، ۳ جزء و ۳۰جزء(کامل) قرآن کریم ثبت نمام بعمل آمده و به حول و قوه الهی و عنایات حضرت بقیه الله العظم از اساتید مجرب در حوزه آموزش روخوانی، آموزش حفظ قرآن و تفسیر قرآن استفاده می‌شود.

گوهری اظهار داشت، این طرح هر شب در منزل یکی از اعضاء که بصورت داوطلبانه میزبان می شود انجام می گیرد و در ابتدای جلسه با ذکر احادیثائمه و روایات، آموزش روخوانی وبررسی شیوه های حفظ و سپس تفسیر قرآن و در پایان نیز با ذکر مصیبت حضرت سید الشهداء و مداحی مراسم ختم می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: برگزاری کلاس های نور در منازل ضمن ایجاد صمیمت و اخوت، موجبات ترویج فرهنگ قرآنی و انس خانواده ها و فرزندان با قرآن و اهل بیت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز