خبرگزاری کار ایران

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد؛

آغاز فعالیت ۱۸ مدرسه علمیه خواهران از بهمن‌ماه

کد خبر : ۱۴۵۴۸۶

این مدارس علمیه پس از طی مراحل اخذ مجوز و تاسیس، اقدام به جذب طلبه در مقطع سطح دو(کار‌شناسی) ‌ کرده‌اند و از نیمسال دوم تحصیلی جاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

ایلنا: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: ۱۸ مدرسه علمیه خواهران جدید در سطح کشور فعالیت خود را در بهمن‌ ماه آغاز کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: این مدارس علمیه پس از طی مراحل اخذ مجوز و تاسیس، اقدام به جذب طلبه در مقطع سطح دو(کار‌شناسی) ‌ کرده‌اند و از نیمسال دوم تحصیلی جاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی این مدارس علمیه را شامل مدرسه ریحانه النبی(س) شهر خور و بیابانک در استان اصفهان، بقیه‌الله الاعظم(عج) نسیم بهارستان، مکتب الهدی اندیشه شهریار و قائم(عج) چیذر تهران در استان تهران، ‌ام ابی‌ها(س) دزفول در استان خوزستان، فاطمیه(س) مهدیشهر در استان سمنان، الزهرا(س) خاش در استان سیستان و بلوچستان، فاطمیه(س) لامرد در استان فارس، کریمه اهل بیت(س)، حضرت معصومه(س) و فاطمه الزهرا(س) در استان قم، فاطمه الزهرا(س) رضوانشهر و جلالیه معصومیه آستانه اشرفیه در استان گیلان، فاطمه الزهرا(س) کبودرآهنگ در استان همدان، سیدالشهدا(ع) یزد و حضرت خدیجه(س) بهاباد در استان یزد، فاطمه الزهرا(س) لیکک بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و حضرت فاطمه(س) رفسنجان در استان کرمان دانست.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه در حاضر صرفا مجوز پذیرش طلبه در شیوه حضوری به این مدارس علمیه اختصاص یافته است، اضافه کرد: پس از سپری شدن یک سال از فعالیت آموزشی این مدارس علمیه، توان مدیریتی و پشتیبانی، تامین اساتید و… در این مدارس بررسی می‌شود و در صورت تقاضای آن‌ها سایر شیوه‌های تحصیلی مقطع سطح دو یعنی نیمه‌حضوری و پاره‌وقت نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در این مدارس علمیه طلاب با حداقل مدرک دیپلم جذب می‌شوند و ظرفیت کل آن‌ها حدود ۶۰۰ نفر است.

لازم به ذکر است در حال حاضر ۴۰۵ واحد حوزوی خواهران در کشور فعالیت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز