خبرگزاری کار ایران

سجادی در جمع خبرنگاران:

مکاتبات با فدراسیون فوتبال کانادا انجام شده و منتظر پاسخیم/ تشکیل مثلث وزارت ورزش، وزارت خارجه و فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۷۳

وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران، گفت: مثلثی تشکیل شده بین ما، وزارت خارجه و فدارسیون فوتبال که با هماهنگی و مشورت داریم بررسی می‌کنیم فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که وزارت امورخارجه دارد، رایزنی‌هایی که دارد صورت می‌گیرد برای اردوهای مشترک و برنامه‌ریزی بازی‌های تدارکاتی، همگی اتفاق خوبی است. به نظرم تیم خوبی دارد کار را پیش می‌برد من و معاونان هم در خدمتشان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحمید سجادی وزیر وزرش و جوانان در پایان جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت تدارکات و آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: فرآیند آماده‌سازی و تدارکات تیم ملی در جنبه‌های مختلف در حال برنامه‌ریزی و انجام است، ما هم به عنوان وزارت ورزش و جوانان در خدمت‌شان هستیم، در ارتباط با تامین منابع، حمایت از برنامه‌های امیدبخش به تیم ملی، نظارت‌هایی که داریم و ... ما هم مانند آحاد مردم عزیزمان بایستی در این چند ماه منتهی به مسابقات جام جهانی ان‌شاءالله کنار تیم ملی باشیم و همه ما دوست داریم که کیفیت عملکرد تیم ملی متفاوت نسبت به گذشته باشد.
سجادی در پاسخ به سوالی پیرامون همکاری با وزارت امور خارجه برای برگزاری دیدارهای دوستانه و آماده‌سازی، عنوان کرد: ما از ظرفیت وزارت امور خارجه خیلی استفاده می‌کنیم، من واقعا از برادر عزیزم آقای امیرعبداللهیان وزیر محترم، سخنگوی وزارت خارجه و معاونین محترم وزیر خارجه بسیار قدردانی می‌کنم که پیگیر کارها هستند و مشورت‌های لازم را ارائه می‌دهند.
 
وی ادامه داد: اکنون تقریبا یک مثلثی تشکیل شده بین ما، وزارت خارجه و فدارسیون فوتبال که با هماهنگی و مشورت داریم بررسی می‌کنیم فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که وزارت امورخارجه دارد، رایزنی‌هایی که دارد صورت می‌گیرد برای اردوهای مشترک و برنامه‌ریزی بازی‌های تدارکاتی، همگی اتفاق خوبی است. به نظرم تیم خوبی دارد کار را پیش می‌برد من و معاونان هم در خدمتشان هستیم.
 
وزیر ورزش همچنین در رابطه با اقدامات حقوقی درخصوص مسابقه تدارکاتی لغو شده با تیم ملی کانادا، گفت: ما ستاد اصلی این کار را تشکیل دادیم، با حضور اعضای آن و با حضور نمایندگان محترم دستگاه‌های ذی‌ربط که مشورت‌های لازم را به ما بدهند. اکنون ما تصمیمات را گرفتیم، مکاتبات انجام شده، از ظرفیت وزارت امور خارجه استفاده کردیم و بازهم استفاده خواهیم کرد. فدراسیون هم طی دو نامه مکاتبه کرده و منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال کانادا هستیم.
 
سجادی در پاسخ به این سوال که «اکنون برای اردوی قطر تیم ملی دیدار تدارکاتی در نظر گرفته شده است؟»، ابراز داشت: هنوز به من گزارشی در این زمینه ندادند، ولی خب من ان‌شاءالله خودم هفته آینده ماموریتی دارم درخصوص موضوع برگزاری جام جهانی و همکاری‌هایی که با کشور قطر خواهیم داشت و در قطر هستم، آنجا در کنار تیم ملی هستیم، حالا اشکالی هم ندارد در همین یکی دو روز هم از فدراسیون می‌شود پرسید که چه بازی تدارک دیده شده است.
خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز