خبرگزاری کار ایران

رییس اسبق فدراسیون در گفت و گو با ایلنا؛همه باید مراقب تیم ملی باشیم/از اظهارات رییس جمهور خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۷۶۴

رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: در این روزهای حساس باقیمانده تا جام جهانی همه باید مراقب تیم ملی باشیم.

تیمسار ناصر نوآموز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اولویت های سال جدید فدراسیون فوتبال عنوان کرد:فعلا فکر و ذکر فدراسیون موفقیت تیم ملی است و باید هم همین طور باشد.امیدوارم محکم در جام جهانی حاضر شویم.مهم ترین مساله این است که تیم ملی با تدارکات کامل راهی روسیه شود.

وی ادامه داد:در گام بعدی،تقویت باشگاهها و موفقیت آنها اهمیت زیادی دارد.امیدوارم فدراسیون فوتبال با کمک وزارت ورزش این موضوع را هم با قدرت پیش ببرد و در نهایت باشگاهها بتوانند روی پای خود بایستند و روزهای خوبی را تجربه کنند. پیشنهاد من این است که زمین های گسترده در اختیار باشگاهها قرار بگیرد تا آنها بتوانند روی تیم های بزرگسال و پایه خود سرمایه گذاری دقیقی داشته باشند.این دقیقا طرحی است که 25 سال قبل دادم و از آن زمان گفتم باشگاهها به این شرط به معنای واقعی تبدیل به باشگاه می شوند که بتوانند از نظر امکانات با تیم های بزرگ رقابت کنند.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال درباره اظهارات امروز ریاست جمهور که گفته امیدوار است همه بخش ها مثل فوتبال 5 ستاره شوند بیان داشت:شخصا به عنوان عضوی از جامعه فوتبال از اظهارات رییس جمهور محترم خوشحالم و امیدوارم روند فوتبال در همه بخش ها اتفاق بیفتد.در واقع حضور 5 تیم با نام عزیز ایران در جام جهانی واقعه بزرگی است که باید تداوم داشته باشد و این همه کلیه اعضای جامعه فوتبال را می طلبد.

  وی درباره پیش بینی اش از عملکرد ایران در جام جهانی روسیه گفت:در این روزهای حساس باقیمانده تا جام جهانی همه باید مراقب تیم ملی باشیم.طبعا کسی نمی تواند پیشگویی کند که تیم ملی در جام جهانی چه نتایجی می گیرد اما من شخصا خوشبین هستم و فکر می کنم این تیم لیاقت موفقیت را دارد.

تیمسار نوآموز خاطرنشان کرد:کی روش به خوبی نیروهای ما را می شناسد.این موضوع کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد.امیدوارم روزهای خوبی برای فوتبال ما در روسیه رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز