خبرگزاری کار ایران

حاحی بابایی در تذکر شفاهی:

یک ریال در جداول اعتبارات استانی جابجا نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۹۹

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خواستار رسیدگی به موضوع بودجه‌های استانی در خصوص پروژه‌های ملی استانی شده اند، شد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حاجی بابائی در نشست صحن علنی امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: جدولی در مجلس دادند که بررسی کرده‌اند و غلط است و داستان  آن این است که ما بر اساس مصوبه مجلس، ۴۰۷ پروژه ملی استانی شده را دوباره ملی کردیم که اکنون از بودجه استانی بیرون آمده‌اند؛ مثلا استان تهران فقط ۵۰ میلیارد تومان بودجه ملی استانی داشته و خوزستان هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان یعنی هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بودجه خوزستان اضافه می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس ادامه داد: اگر کسی اثبات کرد یک ریال در بودجه استانی جابجا شده، جایزه دارد. به استان سیستان و بلوچستان و کردستان کمک کردند و فرق آن این است که استان‌هایی که درصدشان پایین است تعداد پروژه‌های متفاوتی داشته‌اند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مطرح می‌شود و کمیته‌ای روی آن کار کارشناسی می‌کند تا آنچه واقعیت است، طبق صحبت‌های آقای حاجی بابایی انجام شود، لذا این موضوع نیاز به کار کارشناسی داشته و در حوزه صحن نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز