خبرگزاری کار ایران

هفته آینده؛

معاون رئیس جمهور و وزیر نیرو به کمیسیون عمران می‌آیند/ بررسی اقتصاد دانش بنیان در حوزه مسکن و حمل و نقل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۷۰۸

معاون عملی و فناوری رئیس جمهور و وزیر نیرو در جلسه هفته آتی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شوند.

به گزارش ایلنا، کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای ( یک شنبه و دوشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ) تشکیل جلسه می‌دهد.

بر اساس این گزارش دعوت از معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و ارائه گزارش در خصوص نقش اقتصاد دانش بنیان در بخش مسکن و حمل و نقل و نیز رسیدگی به لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت سوخت، دستور کارهای جلسه روز یک شنبه کمیسیون عمران است.

همچنین دعوت از رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ارائه گزارش در خصوص طرح های هادی روستایی و سپس بررسی  درخواست تحقیق و تفحص از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و دعوت از وزیر نیرو جهت ارائه گزارش در خصوص تامین آب شرب در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون عمران قرار دارند.

گفتنی است؛ کمیته مسکن و عمران  شهری و روستایی کمیسیون عمران مجلس نیز روز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) برنامه‌های معاونین وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را استماع و مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز