خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش در پی درگذشت فرزند امیر سرتیپ پوردستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۰۱۸

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در پی در گذشت فرزند امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت فرزند گرامی همرزم و برادر بزرگوارم امیر سرتیپ پوردستان عزیز، موجب تأسف و تألم شد.
فرزندی برومند که هدیه ای الهی از جانب پروردگار و پاداش مجاهدت های خالصانه این امیر سرافراز ارتش اسلام در دوران دفاع مقدس و تمام مدت خدمت صادقانه ایشان در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

امیر سرتیپ پوردستان، نه تنها فرماندهی دلسوز برای کارکنان، که پدری غمخوار برای سربازان و امانت های مردم شریف ایران در نزاجا بوده وقطعاً چنین شخصیتی،  برای فرزندانش الگو و نمونه بارز ایثار و فداکاری است.

پرورش قرآنی همراه با آگاهی و بصیرت انقلابی، شیوه تربیتی امیر سرتیپ پوردستان در پادگان و منزل بوده و ثمره این تلاش مقدس، وجود جوانان پرشور و مومن در جای جای میهن اسلامی ایران است. 

اینجانب به نیابت از همرزمانم در نیروی زمینی ارتش درگذشت این فرزند برومند را خدمت خانواده محترم امیر سرتیپ پوردستان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را خواهانم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ کیومرث حیدری
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز