خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

فرمانده کل ارتش روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به وزیر اطلاعات تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۹۱

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان را به وزیر اطلاعات تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل خطیب

وزیر محترم اطلاعات،

سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شده است را به جنابعالی و همکاران گرانقدر عرصه امنیت جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می کنم.

بدیهی است تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی بزرگ مردان گمنامی که برای حفظ و اعتلای امنیت  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بذل جان می کنند، جایگاه والایی در ایجاد و استمرار آرامش و امنیت پایدار در میهن عزیز و کشف و خنثی سازی تهدیدات و توطئه های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، داشته است.

اینجانب ضمن تبریک پانزدهم شعبان المبارک و روز سربازان گمنام به جنابعالی، یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه اطلاعات را گرامی داشته و توفیقات روز افزون وزارت راهبردی اطلاعات را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز