خبرگزاری کار ایران

دریادار ایرانی عنوان کرد؛

بهره‌گیری از تجهیزات به‌روز در نمایشگاه راهیان نور «نیروی دریایی ارتش»

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۰۵۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برپایی نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش گفت: ما امسال در راهیان نور سعی کردیم که نوآوری داشته باشیم و برخی از تجهیزات به‌روز نیروی دریایی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع زائران راهیان نور در شلمچه اظهار داشت: این واقعیتی است که از ایران‌زمین برخاسته و باور قلبی تمام ایرانی‌هاست که ما می‌توانیم هر مانعی را از سر راه خود برداریم و مسیرمان را رو به جلو ادامه دهیم.
وی افزود: مسیر ما امروز کامل و مشخص است؛ چون سکان مسیر در دست رهبر عالم، فرزانه و فرمانده قدرتمندی است؛ همچنین در بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جوان کاملاً تکالیف و اهداف مد نظر، بازگو و ابلاغ شده است و در کنار آن باید بحث «جهاد تبیین» هم قرار بگیرد تا به نقطه اصلی که همان تمدن اسلامی است، برسیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برپایی نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش گفت: ما امسال در راهیان نور سعی کردیم که نوآوری داشته باشیم، برخی از تجهیزات به‌روز نیروی دریایی را به نمایش بگذاریم و تاریخچه‌ای را به تصویر کشیدیم که راویان عزیز بازگو خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز