خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در نشست کارآموزان وکالت:

غفلت از خدا انسان را متکبر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۱۵۰

رئیس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس، گفت: کمتر کاری وجود دارد که انسان برای آن باید سوگند بخورد، وکالت از این شغل‌هاست. کار وکالت بسیار سنگین است که انسان برای انجام وکالت باید سوگند یاد کند و ما باید این زمینه را در خود ایجاد کنیم که بتواند به این سوگند وفادار باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی غضنفرآبادی در نشست کارآموزان وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه، اظهار کرد: غفلت از خدا گاهی انسان را متکبر می‌کند. توفیق از خدا با حرف ایجاد نمی‌شود بلکه انسان باید طلب کند. درخواست از خداوند، اولین گام برای ما انسان‌هاست. صد سال دیگر همه ما زیر خاک هستیم. ارزش ما خیلی بالاست. خدا نکند وجدان انسان به خواب برود. عقل سلیم انسان را از خطرها دور نگاه می‌دارد. 

رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس افزود: نگذاریم وجدان‌های آگاه و بیدار به خواب برود و عقل سلیم ما به بی‌خردی تبدیل شود. گاهی اوقات انسان به قدری متکبر می‌شود که فکر می‌کند تراوش ذهنی او درست مطلق است. 

وی بیان کرد: پذیرش سخن نیک یا پندپذیری بسیار مهم است. در تاریخ اشخاصی بودند که با جرقه‌‌ای از ذلت به اوج لذت رسیدند. پندپذیری به انسان کمک بسیاری می‌کند. 

غضنفرآبادی ادامه داد: کمتر کاری وجود دارد که انسان برای آن باید سوگند بخورد، وکالت از این شغل‌هاست. کار وکالت بسیار سنگین است که انسان برای انجام وکالت باید سوگند یاد کند و ما باید این زمینه را در خود ایجاد کنیم که بتواند به این سوگند وفادار باشند. 

وی اضافه کرد: مردم به اندازه کافی مشکل دارند؛ وای به حال ما که مشکلی بر مشکلات مردم بیافزاییم. آرزوی قلبی من این است که همه ما بتوانیم ارزش واقعی خود را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز