خبرگزاری کار ایران

بسطامی در تذکر شفاهی:

آیین‌نامه‌های اجرایی قوانین مربوط به محرومیت زدایی در هاله‌ای از ابهام و بلاتکلیفی مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۱۱

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی، نسبت به عدم تدوین و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های مرتبط با محرومیت زدایی در قانون بودجه انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر بسطامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: متاسفانه در حالی که ۸ ماه از سال گذشته است، اما اجرای تبصره های ۱۴ و ۱۶ و بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه در بحث محرومیت زدایی در هاله ای از بلاتکلیفی مانده اند، لذا به دولت و مجلس تذکر می دهم که چرا نباید دستورالعمل های اجرایی این تبصره ها که مستقیماً با زندگی مردم در ارتباط هستند، تدوین و اجرا شوند. این در حالی است که ما در صحن علنی این مواد را با هزار عسر و حرج به تصویب می رسانیم، اما اکنون در استان ها هیچ آیین نامه و تبصره ای برای اجرا آن نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم ادامه داد: اجرای این قوانین برخلاف رأی قانونگذار در هاله ای از ابهام باقی مانده اند، لذا از رئیس مجلس می خواهم در این خصوص تذکر داده تا آیین نامه های اجرایی تبصره های مذکور در سراسر کشور اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز