خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی:

نباید در زمان دفاع از کابینه به موضوعات منطقه‌ای پرداخته شود/ رفتارهای پوپولیستی درحال نهادینه شدن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۲۴۰

نماینده خمینی‌شهر گفت: عزیزان کشور ایران هم خوزستان است هم آذربایجان و هم لرستان. تقریبا مشکلات همگانی است اینطور نیست که اگر مشکل آب در خوزستان است، در اصفهان مشکل آب نباشد. ما برای رعایت آیین‌نامه قسم خورده‌ایم. چرا در زمانی که باید از کلیات دفاع یا مخالفت کنیم، به بحث‌های دیگر وارد می‌شویم؟ ظاهرا رفتارهای پوپولیستی در حال نهادینه شدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در جریان صحن علنی امروز ۳۰ مرداد در تذکر شفاهی، گفت: خدا را شاکریم که دولت ارزشی و انقلابی آیت‌الله رئیسی با برنامه‌های خیلی خوب امروز ارائه برنامه کردند و عزیزان هم در کمال آرامش دفاع کردند. اخطار بنده اصل ۳ قانون اساسی بند ۹ و ماده ۱۰۹ آیین نامه داخلی است.

وی خطاب به قالیباف اظهار داشت: در هنگام دفاع از کابینه قرار بود دوستان نماینده از کلیات برنامه‌های آقای رئیس‌جمهور دفاع کنند، متاسفانه به جای دفاع وارد مسائل منطقه‌ای شدند و شما آنطور که باید و شاید تذکر ندادید.

نقدعلی همچنین خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: ببینید عزیزان کشور ایران هم خوزستان است هم آذربایجان و هم لرستان. تقریبا مشکلات همگانی است، اینطور نیست که اگر مشکل آب در خوزستان است، در اصفهان مشکل آب نباشد. ما برای رعایت آیین‌نامه قسم خورده‌ایم. چرا در زمانی که باید از کلیات دفاع یا مخالفت کنیم، به بحث‌های دیگر وارد می‌شویم؟ ظاهرا رفتارهای پوپولیستی در حال نهادینه شدن است.

وی افزود: اصفهان هم دچار مشکل است اما این نباید بهانه شود که از وقت دفاع از کابینه برای بحث‌های منطقه‌ای استفاده کنیم. این بحث‌ها درباره یک منطقه باعث می‌شود که در سایر حوزه‌های انتخابیه مردم فکر می‌کنند که مشکلات آن‌ها مدنظر نیست. امروز دوستان بارها به مشکلات خوزستان گریز زدند، تقاضای ما این است که آیین نامه را رعایت کنند تا کارها بهتر جلو برود.

قالیباف رئیس مجلس در واکنش به تذکر وی، گفت: این اخطار را وارد نمی‌دانم؛ چراکه بارها تذکر دادم و از نمایندگان درخواست کردم که در موضوع صحبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز