خبرگزاری کار ایران

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه اعلام کرد؛

برگزاری بیش از ۳۰ دوره آموزشی برای کارآموزان، داوران، کارشناسان، مشاوران و وکلا در دوران تحول قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۶۱۰

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه اعلام کرد: در دوران تحول، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خدمات، برنامه‌­های آموزشی و اخبار را بر بستر فضای مجازی گسترانده است.

به گزارش ایلنا، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه اعلام کرد:

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواه قوه قضائیه طی دو سال و نیم گذشته از تمام ظرفیت فضای مجازی و شبکه­‌های اجتماعی برای پیشبرد برنامه­‌ها، اهداف و وظایف قانونی خود بهره­‌برداری کرده است.

ده‌­ها هزار بازدید از صفحات مرکز وکلا، صدها کلیپ محتوایی و خبری تولید شده در کنار تولید نماهنگ‌هایی با بازدید بیش از ۸۰۰ هزار مورد از جمله اقدامات مرکز وکلا در فضای مجازی است.

فقط در زمینه ارتباطات مردمی و پشتیبانی از سامانه‌های راه­‌اندازی شده برای ارائه خدمات به اعضا، به بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس و ۱۰ هزار و چهارصد تیکت پاسخ داده شده است.

بیش از ۳۰ دوره آموزشی از طریق سامانه آموزشی مرکز برای کارآموزان، داوران، کارشناسان، مشاوران و وکلا از دیگر اقدامات مرکز وکلا بر بستر فضای مجازی است. گفتنی است به منظور آموزش‌­های آنلاین، مرکز سامانه‌ای مجزا با امکانات متعدد و کارآمد راه­‌اندازی کرده است.

با افزایش خدمات مجازی مرکز، میانگین بازدید روزانه از سایت مرکز به ۶۷۰۰ مورد رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز